wat is je motorwens voor 2006

dat we allemaal gezond mogen blijven en dat we de glimende kant boven houden
full
en nog gezelige feestdagen allemaal :W
 
Mn motorwens voor 2006:

# mn A rijbewijs halen
# circuit voor 't eerst bijwonen
# proefritje op Suzuki GSX-R750
# Bikermeetings in het buitenland bijwonen net als mn voorgaande jaren
# Mn 7e Bikermeeting in Beverwijk (onder voorbehoud)
# Fotograaf werken voor de jaarlijkse Kadijkerrun in september
# Suzuki topje aanschaffen
# Wie weet kom ik voor t eerst op MF Meeting ;)
# 2de hands Suzuki aanschaffen en parkeren in mn hobbykamer :Y
# ... (vul maar in)

:] :] :] :] :] :]

Me mammie verrassen als ik op 'n dag met :] aankom rijden, ze weet namelijk nog niet dat ik nu aant lessen ben O-) :X
 
Ookal ben ik mn hele leven al een scoutingmeisje, ik hou niet van lopen. Helemaal niet met bepakking! En van fietsen ook niet zo als t erg warm is. En ik wil heel graag gaan reizen met mn motor én heel graag naar Santiago, dus wil ik dat combineren. Mijmeren over mijn leven heb ik al genoeg gedaan en zal ik onderweg ook heus nog wel doen, dus wat dat betreft zit ik goed! Heb jij werk van Paulo Coelho gelezen? Dat was mijn inspiratie...

Ik ben 10 jaar lang jeugdleider geweest bij Jong Nederland ( soort conculega :P )
Mijn enige inspiratie hierin is het verhaal van mijn vader geweest, ik wil deze tocht gewoon een keer gedaan hebben.
Maar goeie kans dat ik voor ik hem ga fietsen eerst eens ga verkennen op de motor hoor *D
 
- een test te mogen doen voor motorfreaks op een wk Superbike machine..
- een test te mogen doen op een GP machine ....
 
Laat ik beginnen met : geen ongeluk krijgen met m'n motor (en ook nie met m'n auto , trouwens) 8-)
Redelijk weer om mee te kunnen gaan rijden (hoeft van mij geen 30 boven te zijn). :]
Dat m'n GSX-R niet kapot gaat. :Y
Voldoende tijd om met m'n beestje te gaan spelen.
En dat ik voldoende geld kan sparen voor de volgende motor (1000 Yoshimura }) als het aan mij ligt)

En tel een knappe meid tegenkomen die ook van motorrijden houdt ook mee O-) ??
 
Laatst bewerkt:
In 2006 wil ik...

mijn R6 op kenteken hebben...
er meer km's mee maken dan afgelopen jaar...
en vooral meer km's maken op het circuit })
 
Lekker rijden, en in dezelfde staat weer thuis komen. Dus met een rijbewijs, pak zonder scheuren bla bla en een Blade die even mooi is als toen ik weg ging. Daarnaast geen bekeuringen en toch die knie ff aan de grond rijden, want dat is dit jaar helaas niet gelukt. Misschien circuitdagje.

Iedereen iig een mooi en fijn motorjaar toegewenst!
 
- een andere demper
- een paar weekies met de motor naar kroatie
- zorgen dat ik me rijbewijs blijf houden
- geen schade rijden
- en iets minder km's rijden (20dzd per jaar is toch wel veel)
 
Iets meer km's maken dan afgelopen jaar.
Mijn rijbewijs toch zien te behouden.
Proberen niet op mijn plaat te gaan.
En last but not least proberen nog meer te genieten van iedere km die ik maak :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan