Wat is je $ race-budget $ per seizoen ?

je race-budget per jaar

  • tot 1500 euro

    Stemmen: 5 10,6%
  • 1500-5000 euro

    Stemmen: 16 34,0%
  • 5000-10000 euro

    Stemmen: 17 36,2%
  • 10000-20000 euro

    Stemmen: 6 12,8%
  • meer dan 20k euro

    Stemmen: 3 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    47
mijn #!@$^*# licentie kost al 1500 euro.....

Ben blij dat er nog mensen zijn die voor weinig kunnen racen. :] Mij persoonlijk kost het ook niets, maar in totaal hebben we ongeveer een budget van 30.000 euro. En daarnaast krijgen we heel veel materiaal gesponsord, zoals pakken, helmen kettingen enz enz. enz.
 
De beste kwaliteits verbetering is goede vering, je kan harder de bocht in en uit en je banden slijten minder, waardoor je de kans op vallen reduceerd......

Ai, dat is natuurlijk met geen geld te maken.

Maare, veel het beste kun je dus volgens jullie investeren in het perfectioneren van je wegliggingsafstellingen?
En als je dan al goeie veren hebt en al veel rijd, hoe kun je het dan nog beter maken? Datalogging dan de volgende stap? (of mag dat niet volgens de regelementen, die ik dus amper ken :P )
 
Mijn seizoen ,zal wel weer ff wat duurder worden :( :(

Heb zondag ff een proefridje gemaakt wat niet zo goed afliep ,ben onder uit gegaan (onbekende oorzaak ) en tegen een hek geklapt , En in het ziekenhuis beland '( , DE motor kan wel weer een opknap beurt gebruiken , Dus het seizoen begind niet op 1 en 2 April :( ,Maar hoop met de eerste Cup race er weer bij te staan !! *D
 
Mijn seizoen ,zal wel weer ff wat duurder worden :( :(

Heb zondag ff een proefridje gemaakt wat niet zo goed afliep ,ben onder uit gegaan (onbekende oorzaak ) en tegen een hek geklapt , En in het ziekenhuis beland '( , DE motor kan wel weer een opknap beurt gebruiken , Dus het seizoen begind niet op 1 en 2 April :( ,Maar hoop met de eerste Cup race er weer bij te staan !! *D
aaaiii da's niet zo mooi ,ik begrijp dat de kwetsuren "meevallen" als je 8 april weer kan rijden .
jij had toch een nieuwe fiets ??
hoop dat je 2e start van het seizoen iets beter gaat .
:Y
 
Nou jah heb wel een dag in het ziekenhuis gelegen ,Maar na omstandigheden gaat het wel weer redelijk ! En met de nieuwe fiets zijn ze alweer druk aan de gang dus die is ook zo weer 100 procent !! :}
 
De beste kwaliteits verbetering is goede vering, je kan harder de bocht in en uit en je banden slijten minder, waardoor je de kans op vallen reduceerd......

En ik kan het weten......goede vering maar wel een versleten achterband.

(Afbeelding) :Y
kijk ben ik toch bevestigd met mijn keuze om een nieuwe wilbers set voor en achter onder mijn ouwe cbr600 te zetten. dat voelt altijd goed 8-)
vandaag komen de spullen binnen en ga ik het er van het weekend snel onder prutsen en ben ik klaar voor de knmv praktijkdag van 26 maart bij -4 graden :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan