Wat is jou het meest tegengevallen bij de motorbeurs?

Rutg3r

kloon
24 okt 2007
2.277
0
Bij mij twee dingen...

Ik wist dat Agusta er zou zijn (zeer mooie plaatjes van gezien op internet), dus ik ernaar op zoek, zie een Agusta Brutal staan... Kijk ernaar... Jezus wat is dat ding klein, is net een scooter! En dat voor die prijs, beetje raar... Achja...

Ook was het erg druk bij de zaken die kleding verkochten, maargoed dat was te verwachten...

En het weer was ruk! :Y

Verder goede sfeer, leuke stands en mooie paintjob motoren!

Wat viel jou het meest tegen?
 
wat mij iig tegenviel was het aantal onderdelen-stands. Ik had het idee dat dat er vorig jaar meer waren. En ik heb veels te veel chroomshit gezien dit jaar! :N -O-

En natuurlijk de nieuwe Blade, maarja dat wist ik voor dat ik ging ook al :r
 
de nieuwe fireblade viel me tegen wat het uiterlijk betreft.... ;(
Verder viel me op dat er veel bekende motorzaken toch verstek hebben laten gaan.

Algemene indruk is dat als je voor koopjes gaat, je niet meer de echte grote prijsklappers hebt. Of zaken die tegen elkaar gaan opbieden/afprijzen.
Zie maar kleine prijsverschillen bij de verschillende zaken op de beurs. En dat is ook nog maar een klein verschil als je het in de winkel koopt.

De meerwaarde van deze motorbeurs is er niet meer. Wel leuk om alle nieuwe modellen ff te bekijken en te ouwe hoeren met bekenden. ;)
 
pfft voor mooie vrouwen moet je naar de cebit gaan


dikke tieten in roze pakkies en presentaties geven waar ze niks vanaf weten maar dat gaf niet want die geile bodies maakten alles goed.


Toen we met zn allen met de plane naar huis gingen ging het vliegtuig vanzelf omhoog


tjezus :9 :9 :9 :9
 
...dat ik binnen liep en dat spontaan de sirenes zouden gaan, 1000 ballonnen op mij neerkomen, confetti en slingers op mij neer dwarrelen, 4 pro-mo-dellen aan mijn zijde staan, een camera ploeg in mn gezicht, een microfoon onder mn neus en de woorden in mijn oren: gefeliciteerd u bent de 111e bezoeker vandaag! je mag een motor uitkiezen naar keuze en je krijgt een cheque van 5000 euro voor gratis accesoires en 1 jaar lang gratis rijden! En dat is niet alles, want op de koop toe, wil het schattige meisje van de honda stand ook graag bij je achterop!

Dat viel me echt tegen. Bitter en Wrang.
 
Slechte aanbod van mooie leren combi pakken, en die paar die wel mooi waren.. waren te duur of verkeerde maat |( Voor de rest heb ik niet echt op veel dingen gelet O-)
 
...dat ik binnen liep en dat spontaan de sirenes zouden gaan, 1000 ballonnen op mij neerkomen, confetti en slingers op mij neer dwarrelen, 4 pro-mo-dellen aan mijn zijde staan, een camera ploeg in mn gezicht, een microfoon onder mn neus en de woorden in mijn oren: gefeliciteerd u bent de 111e bezoeker vandaag! je mag een motor uitkiezen naar keuze en je krijgt een cheque van 5000 euro voor gratis accesoires en 1 jaar lang gratis rijden! En dat is niet alles, want op de koop toe, wil het schattige meisje van de honda stand ook graag bij je achterop!

Dat viel me echt tegen. Bitter en Wrang.

je was vast de 111 e bezoeker niet :+
ik ga zondag voor de laatste bezoeker 8-)
 
wat mij iig tegenviel was het aantal onderdelen-stands. Ik had het idee dat dat er vorig jaar meer waren. En ik heb veels te veel chroomshit gezien dit jaar! :N -O-

En natuurlijk de nieuwe Blade, maarja dat wist ik voor dat ik ging ook al :r
:^

Verder vond ik de indeling van de beurs tegenvallen. De stands stonden weer op dezelfde plekken. Andere indeling had het wat verrassender gemaakt.
 
Stands met onderdelen zijn helaas de laatste jaren erg achteruit gegaan. (waarschijnlijk door de giga stand prijzen) Dit was tot een paar jaar terug toch wel de charme van deze beurs... Het wordt allemaal steeds professioneler en dus (meestal) niet gezelliger.
Desondanks......toch wel leuk om weer even geweest te zijn!

O ja, parkeren 12euro....... Maar ja, had ook met de motor kunnen gaan......
 
Die nieuwe Zx10 :r ,vond de vorige al niet mooi maar deze wint de hoofdprijs ook niet.
Voor de rest wel heel veel kleding stands.Waarbij de prijzen nou ook niet echt spectaculair waren,in de winkel vind je ze meestal voor de zelfde prijs :? Op die prut na (zag een helm voor 25 eurrie B| )
Voor de rest prima vermaakt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan