Wat is jouw definitie...

Ik hou van functioneel design en een 'mechanische' look, geen verstopte onderdelen, geen mooi lakwerk of chroom.
Simpel, betrouwbaar en functioneel.

Ben nu nog aan 't rondkijken voor een ander blok...het blok dat ik nu heb is niet standaard maar ik weet een nieuwe 2 liter te staan... :]
 
Ik hou van functioneel design en een 'mechanische' look, geen verstopte onderdelen, geen mooi lakwerk of chroom.
Simpel, betrouwbaar en functioneel.

Ben nu nog aan 't rondkijken voor een ander blok...het blok dat ik nu heb is niet standaard maar ik weet een nieuwe 2 liter te staan... :]
Mij lijkt een solex perfect voor u. 8-)
 
[Edit Spider: doe ff normaal B| Bij deze een waarschuwing.]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
MIKE666:

Wat is jouw probleem? Ik geloof niet dat ik jou ken en ik zou ook niet weten waarom je een grote smoel opentrekt tegen iemand die je niet kent?
 
MIKE666:

Wat is jouw probleem? Ik geloof niet dat ik jou ken en ik zou ook niet weten waarom je een grote smoel opentrekt tegen iemand die je niet kent?
spijt me als je het zo opvat.
wat ik meer bedoel is, dat als na 14 jaar wheely proberen 't nog steeds niet lukt, het misschien verstandiger is om de bijde wielen aan de grond te houden.

Mike
:W
 
spijt me als je het zo opvat.
wat ik meer bedoel is, dat als na 14 jaar wheely proberen 't nog steeds niet lukt, het misschien verstandiger is om de bijde wielen aan de grond te houden voordat 't 'n keer ech fout gaat,[doet alleen maar pijn & kost weer heel wa stuivers].
.....kun je je tijd en geld beter besteden aan een leuk projectje.

Mike
:W
 
Fair enough, reageer dan op 't topic ipv. een ander en iets beleefder.... B|

Ben nog niet 14 jaar wheelies aan 't oefenen, en het ging meer om het sustainen van een wheely...maar da's off-topic! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan