wat is jouw droommotor

B-King :9

Sinds de clode-encounters op de Motorbeurs is dat geen moeilijke beslissing meer *D
 
The silver bullet oftewel de nieuwe R1. Gisteren live gezien en helemaal verliefd (heb het nog niet verteld tegen mijn huidige vriendin, de R6).

Uiterlijk zegt genoeg, nu eens een keer een testritje van 6 uur gaan maken.
 
- Kawa ZX-9R vorig model & VFR VTEC voor woon-werk
- Duc 998R & yammie R1 & soes GSX-R1000 voor de lol
- Yammie 1600 royal star voor de rustige bui

Ben niet eenkennig...

... Maar met een \'98 er ZX-6R ben ik ook al heel tevreden (rijdt errug goed & ligt, met de juiste instellingen, absoluut stabiel in de bocht)
 
Ik wil ongeveer 4 motoren (maar geen custom): voor elke bui wat wils.

Als ik echter maar één motor mag kiezen wordt het de FJR1300R.
Dus FJR1300 met meer vermogen (+20 pk), minder gewicht (-20 kilo) en vooral meer grondspeling (of kortere stepjes).

Lijkt het er wel een beetje op :)
 
Voor mij is er maar één:

misc.php


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Helaas nog buiten mijn financiele bereik :(
 
voor m ij is de keuze niet moeilijk een zelfgebouwde ducati ,want dat is specialer als een kant en klare duc ,en daar heb ik ook meer plezier van ,deze week spuitwerk weer terug ??
dan volgende week een piccie van de HYPERMONO op het forum
 
Hou het weaarschijnlijk nu toch maar op een FJR, maar een BB is natuurlijk ook erg leuk.

Motor voor erbij: nieuwe R1 blijft een fraai ding. Ook zilveren fazer1000 is wel aardig.
 
Vind de nieuwe gilera wel mooi , maar blauw is mijn fav. kleur.R6 dus , en mischien word dat de volgende wel. :}
Maar voorlopig ben ik tevreden :]
 
Sinds ik me me eens heb zitten vergapen aan een Buell XB9R Firebolt :} :} :} (op foto dan) moet ik zeggen dat dat ook wel een zeer mooi apparaat is.

Eens wat anders dan zo'n standaard strakke Japanner, ik kan niet wachten om het ding in het echt te zien. Laat staan er eens mee te rijden ..

Deze dus

XB9R.jpg

of in het blauw
XB9R2.jpg


Als ik alleen al lees over alle vernieuwende features van deze fiets krijg ik als toekomstig ingenieur al een harde :+ ....
 
Laatst bewerkt:
Heb de Buell in het echt gezien (rijdend op rotondes e.d.) zag er inderdaad net zo strak uit als hoe hij stuurde. Strak dus.
 
voor m ij is de keuze niet moeilijk een zelfgebouwde ducati ,want dat is specialer als een kant en klare duc ,en daar heb ik ook meer plezier van ,deze week spuitwerk weer terug ??
dan volgende week een piccie van de HYPERMONO op het forum

PLAATJEEEE :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan