wat is jouw droommotor

Binnen mijn bereik:

Suzuki GSX-R 750 vanaf 1996....

Echte droommotor.. erm.. zou niet weten...
(in de poll maar voor GSX-R 1000 gekozen)
 
wat is dit nou voor poll...

Ik wil de zx12r. en die staat er niet tussen, dus heb maar niet gestemd.

Specifieker: Een donker blauwe!
 
Benelli Tornado
MV Agusta F4 Senna
Voxan Boxer VB1

edit: 998R uit lijst
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk niet een specifieke droommotor. Er zijn meerdere die ik wel zou willen hebben. De vraag is of ik het geld er voor over heb.

Als ik moet kiezen uit de motoren uit de poll dan kies ik voor de 998 :9
 
Moeilijk om te kiezen tussen alle bestaande motoren er zijn zo veel goede en mooi motors. :?
Ik denk dat het een ZX9 model 2002 zou zijn met een ZX12 blok en de voor vork van de GSXR1000. :9~
:}
Moet kunnen toch?
 
Elke week anders. Op dit moment een Suzuki SV650S. Maargoed, eerst gewoon rustig alles opbouwen, GS500e gehad, XR nu, straks een FZR ofzo? Of misschien nog even een GS500e ongeknepen tijdelijk en dan doorsparen voor een duurdere motor... en uiteindelijk... ja dat weet ik niet.. R6 is leuk, R1 is leuk, GSXR1000 is leuk, maar daar droom ik nu nog niet van... heb er het geld toch niet zo voor over nu :)
 
Firecracker red ZX12 model 2001 (mooiere spiegels dan 02) voor woon-werk en reis verkeer
en een blauw-witte Gixxer 1000 om mee te gaan raggen (al dan niet op circuit)

Het blijft dromen he :)
 
Ik wil wel een gele duc 748

Rode 996 of 998 en ok; een 916 is ook nog wel goed.

Dromen dromen, eerst m\'n droom van een rijdende motor maar eens uit laten komen |(
 
Uit het lijstje: de Duc of de Kawa\'s.

Anders nog een Triumph Daytona (vorig model) of een Aprilia Futura of een Duc ST2 (= realistischer).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan