Wat is jouw favoriete supersport + bouwjaar uit de 600cc klasse?

Ik ben heel nieuwsgierig waarom deze 600cc motor jouw favoriete is van alle 600cc motoren die er bestaan.
Had ik niet in de FZRren gezeten zou het ook een RF worden, ik vind ze ook heel fraai...
 
ik kwam van de zrx 1100 na een half uur gebroken af van de rugpijn, lag niet aan de motor maar aan mijn rug.
zrx verkocht en toch tijdje later eens proef gereden op de rf, geen rugpijn door de houding hierop.
Ik heb verder nooit geen sportmotor gehad dus is het deze geworden.
En zo heb ik toch iets wat geen bak geld kost , lekker rijdt en weinig ziet, mooi vindt ik hem zelf ook nog 👍
 
ik kwam van de zrx 1100 na een half uur gebroken af van de rugpijn, lag niet aan de motor maar aan mijn rug.
zrx verkocht en toch tijdje later eens proef gereden op de rf, geen rugpijn door de houding hierop.
Ik heb verder nooit geen sportmotor gehad dus is het deze geworden.
En zo heb ik toch iets wat geen bak geld kost , lekker rijdt en weinig ziet, mooi vindt ik hem zelf ook nog 👍
O dat het jouw schatje is en je er helemaal tevreden mee bent, door allerlei redenen, dat kan ik begrijpen.
Maar dat was niet de TS-vraag ofzoiets.

Kon/kan me niet voorstellen dat de rf600 de motor is waar de plasser het allerhardst van wordt, om het zo maar te zeggen.
 
Nog steeds spijt van dat ik hem verkocht heb.

IMG_0425.jpg

IMG_1353.JPG
 
De 2003 ZX-6R.

Extreem agressieve looks voor die tijd. Mooi en herkenbaar design en erg of het circuit gefocust.

Door de 36cc extra ook wat meer koppel. Zitpositie en vering is wat aan de sportieve kant.

Bekijk bijlage 1900404
Erg mooie en fijne motor.
4 jaar met veel plezier op een 2004 model gereden.
Hoog in de toeren blijven en hij was op veel stukken echt niet veel langzamer als een 1000
 
Honda CBR600 , zelf 1 van 1995 gehad voor op het circuit.
600r vanaf 2003, upside down vanaf 2005 , facelift vanaf 2007 .
Tel daar Ten Kate bij op en je hebt meer echte 'Heritage' dan die koffiemolens uit Mil wauw key :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan