Wat is jouw favorite biker magazine??

Zou jij een Hardcore chopper abo willen hebben?

  • Ja, ik wil

    Stemmen: 12 37,5%
  • Nee, choppers zijn toch nix

    Stemmen: 7 21,9%
  • Fuck off met je abo!

    Stemmen: 13 40,6%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Nog een mag uit '97 gevonden met een overzicht van nog ouder spul.
Check out Rambo!!

DSCN0831.JPG
 
Na een abo op de Bigtwin opgezegd te hebben (veel te veel alleen maar HD's), ben ik overgegaan op AWoL. Ging toen terziele, en ben sindsdien geabonneerd op de BSH. Koop nu toch weer regelmatig een Bigtwin (heb nu zelf een Hd, dus.... ik weet het; zwak argument, maar het gaat me voornamelijk om de projecten van mr. Berepoot, de rest lees ik in een schijtbeurt uit......
En ik wip regelmatig de grens ff over om een Bikersnews te scoren. Relatief weinig motoren (maar wat er in staat is vaak wel appart (en duur)), maar veel pagina's gezever over de 'clubscene' en dat interesseert me mateloos.
 
Eerst wel ja, later is het blad in andere handen overgegaan en was het helemaal niks meer. ;( Waarom het is gestopt ? Blad was toch niks meer dus dat maakt toch niets uit.
Kees zit nu in Frankrijk in de verhuur van woonwagens. ;)


Denk dat het bergafwaards gegaan is toen ze mijn Guzzi gecoverd hebben, tot middenposter aan toe :+
 
Hou de MotorEmotion (mits je hem kunt vinden, tenminste) maar eens in de gaten. Staat binnenkort een reportage in over een bepaalde Guzzi, waarvan de eigenaar er emotioneel nog niet aan toe is er afscheid van te nemen.







.....maar dat nooit meer lang duren, volgens een niet nader te benoemen HD handelaartje vandaag.... 8-)
 
Ben gewoon ,,bezorgd,, om een mede Guzzioot...wordt je al misselijk?
nee hoor, ik hou gewoon van dikke twin's en voor sommige projecten (old style choppertje) lenen guzzi's zich nou eenmaal minder goed dan "andere merken".

early chop met tl1000r blok, zie je het voor je, radiateur in de apehanger, alle elektro in een nep olietank,neu..... ;)
 
nee hoor, ik hou gewoon van dikke twin's en voor sommige projecten (old style choppertje) lenen guzzi's zich nou eenmaal minder goed dan "andere merken".

early chop met tl1000r blok, zie je het voor je, radiateur in de apehanger, alle elektro in een nep olietank,neu..... ;)


Koop een nuovo falco...boor 'm op tot 600 cc en bouw daar een early chop van 8-)
Die Suz...zou wel grappig zijn? Radiateur verstopt onder je zadel...of als zadel..die duitsers zitten op een stuk plexieglas...
 
Als ik apengeil ben wil ik zeker niet rondrijden...niet op een motor in ieder geval...maar my favo mag is lange tijd Streetfighters geweest tot ze veel gingen dragracen, weinig echt verbouwde fietsen plaatsten en de mooie, blote, vrouwen echt schaars werden :+
 
de mooiste brommers vind je altijd wel op internet maar het is ook wel es leuk om onder het schijten wat te lezen te hebben(nee, inderdaad, geen i-net op de plee nee, wijsneuzen ;) ), daarom koop ik heel soms wel es een motorblaadje, maar niet vaak.......meestal is het meer van hetzelfde en soms staat één brommert wel in drie of vier bladen.......
 
Ik heb een super grote collectie motorbladen bestaande uit :
- Big Twin [NL] vanaf nr 1 t/m heden (nr 217)
- Easyriders [USA] vanaf nr 1 t/m heden (nr 378)
- Biker/Bikerlifestyle [USA] op enkele nrs na uit 1983 helemaal compleet tot op heden (nr 225)
- Iron Horse [USA} helemaal compleet (geeindigd na nr 164)
- In The Wind [USA] helemaal compleet tot op heden (nr 120)
- The Horse [USA] compleet tot op heden (nr 47)
detail-->ik heb de deal geregeld voor de Magazineman tijdens Sturgis 2000
- Super Cycle [USA] compleet (geeindigd na 164 nrs)
- Hot Rod Bikes [USA] compleet (11 jaargangen)
- Vibes [Japan] vanaf jan 2004 compleet
verder nog diverse bladen die ik een tijdje heb gevolgd zoals:
American Iron [USA], Heavy Duty [GB], Live To Ride [AUS]
Al met al al snel tegen de 2000 bladen aan.
Ik koop al mijn bladen via www.themagazineman.co.uk , al meer dan 10 jaar.

Tevens wil ik hierbij gelijk een collectie dubbele Easyriders in de verkoop doen.
Iemand interesse in ? deze collectie beslaat zo'n 200 bladen en zijn in perfecte staat.
 
Laatst bewerkt:
easyriders of in the wind,jammer dat freeway alleen in Belgie nog te krijgen is !
Weet iemand nog een leuk treffen binnenkort ? })
 
Ik heb een super grote collectie motorbladen bestaande uit :
- Big Twin [NL] vanaf nr 1 t/m heden (nr 217)
- Easyriders [USA] vanaf nr 1 t/m heden (nr 378)
- Biker/Bikerlifestyle [USA] op enkele nrs na uit 1983 helemaal compleet tot op heden (nr 225)
- Iron Horse [USA} helemaal compleet (geeindigd na nr 164)
- In The Wind [USA] helemaal compleet tot op heden (nr 120)
- The Horse [USA] compleet tot op heden (nr 47)
detail-->ik heb de deal geregeld voor de Magazineman tijdens Sturgis 2000
- Super Cycle [USA] compleet (geeindigd na 164 nrs)
- Hot Rod Bikes [USA] compleet (11 jaargangen)
- Vibes [Japan] vanaf jan 2004 compleet
verder nog diverse bladen die ik een tijdje heb gevolgd zoals:
American Iron [USA], Heavy Duty [GB], Live To Ride [AUS]
Al met al al snel tegen de 2000 bladen aan.
Ik koop al mijn bladen via www.themagazineman.co.uk , al meer dan 10 jaar.

Tevens wil ik hierbij gelijk een collectie dubbele Easyriders in de verkoop doen.
Iemand interesse in ? deze collectie beslaat zo'n 200 bladen en zijn in perfecte staat.


Verkoop me liever je Vibes ipv je easy sliders
 
Ik heb een super grote collectie motorbladen bestaande uit :
Al met al al snel tegen de 2000 bladen aan.

Tevens wil ik hierbij gelijk een collectie dubbele Easyriders in de verkoop doen.
Iemand interesse in ? deze collectie beslaat zo'n 200 bladen en zijn in perfecte staat.
Ikzelf hou erg van 'Old School Choppers', 'Bobbers 'en zgn 'Chopperdave's' , welke magazine's praten daar het meeste over?

p.s. wat vraag je voor +/- 30 EasyRiders magazines? en uit welk jaar komen ze? me mail staat in mijn profiel.
 
Klein schopje omdat ik een vraag heb (beetje off topic). Iemand enig idee wat de verzendkosten zijn als je een Easyriders abonnement neemt?

Op de site kan ik er niets over vinden, ook geen emailadres trouwens (alleen telefoonnummers).
 
Terug
Bovenaan Onderaan