Wat is jouw favorite biker magazine??

Zou jij een Hardcore chopper abo willen hebben?

  • Ja, ik wil

    Stemmen: 12 37,5%
  • Nee, choppers zijn toch nix

    Stemmen: 7 21,9%
  • Fuck off met je abo!

    Stemmen: 13 40,6%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Kon het weer niet laten om er 2 mee te laten nemen!
full
 
zag dhr Knukkel weer met zn bike in de big twin staan, evenals de broer van chopperdave. en weer een artikeltje van fucking dutchman. (nog niet gelezen)
 
nee hoor, ik hou gewoon van dikke twin's en voor sommige projecten (old style choppertje) lenen guzzi's zich nou eenmaal minder goed dan "andere merken".

early chop met tl1000r blok, zie je het voor je, radiateur in de apehanger, alle elektro in een nep olietank,neu..... ;)

heb wel eens fototje gezien van een tl1000 chop, weet niet meer of ie gesoept was of echt. in big twin stond tijdjem terug ook een chop van een blade geloof ik, is toen ook al besproken dacht ik
 
zag dhr Knukkel weer met zn bike in de big twin staan, evenals de broer van chopperdave. en weer een artikeltje van fucking dutchman. (nog niet gelezen)

Ik hoorde al zoiets, maar vanwege het gebrek aan een abbonement moet ik nog een weekje wachten (tenzij Jozua even een scan maakt ;) )

Zeg Gijs, je moet je huis verbouwings site eens updaten... of is er niks meer gebeurd sinds 22 mei? ;)
 
Volgens mijn pc zijn de mails om 19.52 en 19.56 verstuurd, je zou ze dus al moeten hebben gehad toen je postte :z :z :z
 
Ik hoorde al zoiets, maar vanwege het gebrek aan een abbonement moet ik nog een weekje wachten (tenzij Jozua even een scan maakt ;) )

Zeg Gijs, je moet je huis verbouwings site eens updaten... of is er niks meer gebeurd sinds 22 mei? ;)

jawel er is zat gebeurd. zo was t enkele weken geleden nog:
full
 
Nice Pics van Old Skool Bobber dag
Ik hoop er volgende keer ook bij te zijn.

Tekst en Pics van FD zijn ook weer toppie.

Die gele bling bling is bij de Harley Shop gebouwd waar ik mijn onderdelen haal.
 
Hey! Hoe schiet het met jou project op????

Ben met olietank bezig frame is klaar, keting-bak-belt-blok staan in lijn. Moet accubakkie met kentekenplaathouder nog. En mijn draaier/frezer maatje had het druk op het werk. Deze week zou hij remanker-plaoties maken en de floorboards. Ik probeer nog in augustus on the road te zijn. Heb je al contact gehad met Duitse Chromer ? Greetz
 
Ben met olietank bezig frame is klaar, keting-bak-belt-blok staan in lijn. Moet accubakkie met kentekenplaathouder nog. En mijn draaier/frezer maatje had het druk op het werk. Deze week zou hij remanker-plaoties maken en de floorboards. Ik probeer nog in augustus on the road te zijn. Heb je al contact gehad met Duitse Chromer ? Greetz

Eeehhh... nee, ik moet m'n handeltje nog opsturen...
 
Begint erop te lijken. Wanneer gaan jullie erin?

komende week worden de 85 m2 vloertegels gelegd, daarna afmonteren, en keukenblok aanpassen/veranderen/plaatsen, dan spachtelputzen, en dan gaan we er beneden wonen (zal over twee weekjes zijn (hebben een slaapkamer, en badkamer beneden.


en dan op ons gemak de bovenverdieping afmaken.
 
Nice Pics van Old Skool Bobber dag
Ik hoop er volgende keer ook bij te zijn.

Tekst en Pics van FD zijn ook weer toppie.

Die gele bling bling is bij de Harley Shop gebouwd waar ik mijn onderdelen haal.
En waar is da als ik vragen mag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan