Wat is jullie gevaarlijkste stunt ??

Patrice

Die hard MF'er
12 jul 2004
310
0
Lent (Nijmegen)
Hé hallo allemaal !! ;)


Ik zou wel eens willen weten wat de gevaarlijkste en/of mooiste stunt of moment is die jullie gemaakt hebben onder het :] ??

En wat is jullie mooiste/gaafste gebeurtenis met :] ??


:} MAZZEL !! :}
 
gevaarlijkste: met 200 per uur languit op de moto gaan liggen, plat op de tank, voeten op de duozit.

koelste: bij -10 graden Celsius op een naked bike rijden. Godver dat was koel. Onderkoeld meer bepaald. :) :+
 
Met 250km/h op de duitse autobahn, achterstevoren op de motor gaan zitten en zwaaien naar die mooie mevrouw in haar porsche boxter :+
 
TNX alvast voor jullie weer zo geinige reacties !! *D

Maar het lijkt me niet dat jullie al deze stunts zelf hebben uitgevoerd ;) ,
tenminste sommige stunts lijken mij niet echt handig om in het echie uit te voeren !! *D 0-)

Maar wel weer heel grappig met die humor van jullie!! *D


GROETJES BYE !! :] :}
 
mijn gevaarlijkste stunt?
plaats nemen op een motor en rijden...
 
mijn gevaarlijkste stunt?
plaats nemen op een motor en rijden...


Dus jij bent één en al stunter als je op de motor zit !! *D ;)

Zo eentje ben je dus !! :P

Ik denk nog vele anderen hier op dit forum ook al !! ;)

Dus eigenlijk hoefde ik dit onderwerp helemaal niet te plaatsen!! :P


Veel plezier als jullie nog gaan stunten vandaag -> :] :+


MAZZEL !! :}
 
Dus jij bent één en al stunter als je op de motor zit !! *D ;)
Zo eentje ben je dus !! :P
dat maak jij ervan...ik verplaats mij van a naar b binnen de geldende maximum snelheden op locatie.

en als ik ff wild wil doen...dan zet ik me knipperlicht aan!! echt hoor!
 
dat maak jij ervan...ik verplaats mij van a naar b binnen de geldende maximum snelheden op locatie.

en als ik ff wild wil doen...dan zet ik me knipperlicht aan!! echt hoor!



Oké....ik wil je wel geloven hoor!! ;)

Maar het was ook maar als geintje bedoeld, hoe ik dat zei!! 8-)
 
G: met 170 km/u het stuur niet meer vast kunnen houden omdat het alle kanten op knalt maar met veel mazzel het toch maar weer overleven zonder te vallen
(200 BMP heartrate)
C: kneesliders, stepjes, en kuip aan de grond met een BMW rs1100

C: (nog) nooit gevallen :]
 
G: met 170 km/u het stuur niet meer vast kunnen houden omdat het alle kanten op knalt maar met veel mazzel het toch maar weer overleven zonder te vallen
(200 BMP heartrate)
C: kneesliders, stepjes, en kuip aan de grond met een BMW rs1100

C: (nog) nooit gevallen :]


Nou...nou.....heb jij (gelukkig!!!!! ;) ) ff mazzel gehad dat het allemaal goed is gegaan, ook nog met zo'n snelheid!! *D ;)
Lijkt me ook wel erg gaaf, tenminste als je het er zonder vallen, zoals nu, vanaf kan brengen!! 8-)

Dus je hebt nog allerlei stunts uitgehaald!! :P

En dat (nog) nooit gevallen is ook een stunt op zich idd !! ;)

Een stunt onder de stunts!! *D


Suc-6 nog verder met stunten!! 8-) :]


MAZZEL!! :]
 
Veel over het volgende getwijfeld. WA omlaten zetten in volledig Casco. KNMI site als startpagina ingesteld om te wachten op het goedde moment. Dagen lang beeldmateriaal zitten bestuderen van echte kenners om vervolgens plaats te nemen op een tweewieler, mijn rechtervoet goed geplaatst neer te zetten om met mijn linkervoet de jiffy in te klappen. Man, man, het zweet brak me uit. Maar het was de overwinning waard!
:+
 
Veel over het volgende getwijfeld. WA omlaten zetten in volledig Casco. KNMI site als startpagina ingesteld om te wachten op het goedde moment. Dagen lang beeldmateriaal zitten bestuderen van echte kenners om vervolgens plaats te nemen op een tweewieler, mijn rechtervoet goed geplaatst neer te zetten om met mijn linkervoet de jiffy in te klappen. Man, man, het zweet brak me uit. Maar het was de overwinning waard!
:+


Nou .... dan heb je wel een tijd moeten w8en, maar je hebt wel iets gaafs meegemaakt, zo te horen dan!! ;) *D
En ook nog op professionele wijze min of meer?? ;)

Het w8en was het dus toch wel waard nu??!! ;)

Is wel gaaf dat het allemaal goed is gegaan en ook nog op het juiste moment!! :P


GREETZ!! :}
 
meest gevaarlijke stunt??

Het linker zijwieltje weghalen ondanks dat ik rechts georienteerd ben.

ik ben nog niet zover dat ik de rechter weg durf te halen..

ohja, en in het verre verleden (1973) rijden op een jawa zonder remmen
maar daar kwam ik achter toen ik moest stoppen |(
 
Het ging echt waanzinnig. Door de zenuwen ben ik het vergeten te filmnen. Er zijn dan ook maar weinig mensen die me geloven al krijg ik hier het gevoel dat mijn prestatie gewaardeerd wordt, waarvoor dank! :}
Gezien het mooie weer ga ik vanmiddag proberen het gashandel te verdraaien. Uiteraard zonder lopende motor. Keulen en Aken zijn ook niet in een dag gebouwd zal ik maar zeggen ;) Maar ik wil er nog niet teveel over uitwijden en al helemaal niet overkomen als een patser.
Zit al maanden vanaf openings- tot sluitingstijd op een sportschool om de kracht te vinden die ik zo hard nodig heb.
Tips zijn welkom!
 
Mijn gevaarlijkste stunt:

ergens in duitsland in the middle of nowhere op het idee te komen om eens wheelies met de koppeling te gaan oefenen en in de 2e versnelling met 8000 toeren de koppeling in te trekken en met 10.000 toeren de koppeling te laten schieten :X

hij ging inderdaad 'aardig' op het achterwiel. (verticaal dus). mazzel dat ik de voet op de rem had staan. bijna mijn net ingereden R6 geflipt.

tegenwoordig maar in de 1e versnelling op het gas wheelien en in de 2e versnelling iets minder toeren maken.
 
Het ging echt waanzinnig. Door de zenuwen ben ik het vergeten te filmnen. Er zijn dan ook maar weinig mensen die me geloven al krijg ik hier het gevoel dat mijn prestatie gewaardeerd wordt, waarvoor dank! :}
Gezien het mooie weer ga ik vanmiddag proberen het gashandel te verdraaien. Uiteraard zonder lopende motor. Keulen en Aken zijn ook niet in een dag gebouwd zal ik maar zeggen ;) Maar ik wil er nog niet teveel over uitwijden en al helemaal niet overkomen als een patser.
Zit al maanden vanaf openings- tot sluitingstijd op een sportschool om de kracht te vinden die ik zo hard nodig heb.
Tips zijn welkom!


Wat ga je doen??? :O

Is het bij jou trouwens mooi weer?? :O
Hier is het nu weer erg bewolkt!! :(
Maar in het weekend wordt het gelukkig weer warmer en beter weer!! *D

Ik kan je trouwens helaas geen tips geven :( !!

Maar ik wil wel strakkies weten hoe het gegaan is, he?? *D

Veel suc-6 ermee en veel plezier met :] strakkies !!


GREETZ!! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan