wat is jullie lulligeste motor moment?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dray

MF'er
1 jun 2004
31
0
Den helder
vlak toen ik me motor kreeg.. had ik vrienden laten komen om me motor te showen..

staa hij op ze zijstandaart.. (staat stoerder) :P

wil ik hem starten.. om me vette geluidje te laten horen.. stond hij nog in ze 1..

zucht..

je raad het nooiT!! ja hoor.. hij reed 1 meter door.. en knalde tegen de grond..

gelukig alleen gashendel gebroken en erg lichte kras schade..

doe ik ook nooit meer..! :D
 
Dan heb je toch de verkeerde motor uitgezocht :P De mijne wil niet starten wanneer en de zijstandaard uit staat en de versnelling ingelegd is. :)

Lulligste moment was wel da ik na het tanken vergeten was om de jiffy uit te zetten waarna ik, toen ik wou afstappen om te betalen, hem dus heel langzaam op zijn kant legde. B|

Schade was niet groot, deuk in ego wel.
 
voor een stoplicht stoer met je gas staan spelen en bij groen licht af laten slaan |( |(
 
Afgelopen februari.... 12 kilometer door de sneeuw (5 cm diep) ge(gl)reden en op de laatste 3 meter sneeuw gaat ik op m'n bek met 2 km/h omdat v'n voorwiel een uitstapje maakte, corrigeerde nog, maar dat was teveel, echt nog nooit zo gevloekt... (gelukkig viel de schade mee = 450 euri)
 
wegrijden van de oprit en na welgeteld 1 meter tegen de auto van de buurman aanrijden, die je niet zag aankomen vanwege de dichte heg :X

of stoer allemaal auto's inhalen en 500m verder al motor duwend door ze allemaal ingehaald worden omdat je motor ineens niet meer werkt... (sukkels van safe te lui om contact puntje van de accu fatsoenlijk aan te draaien :( )

B|

oh ja en van een dijk af flikkeren is ook knap lullig B|
 
Laatst bewerkt:
whahah ja das minder .. vooral als er nog zon biker naast je staat ..

buttrock.gif
 
Had al wat accuproblemen met mijn vorige motor, wordt aangehouden door politie voor routinecontrole dus zet netjes even mijn motor uit :X

maja ze hebben me wel weer netjes aangeduwd :} :+
 
Bij het verlaten van het terrein bij de Dragraces in Lelystad met m'n VMax met NOS ( dus veel kijkers en kenners ) weg proberen te rijden met m'n schijfremslot er nog in. Vet op m'n bek dus |( |( en een kwartier wachten op iemand met sleuteltje 10 om m'n remklauw los te maken zodat het slot er weer tussenuit kon.

Denk dat er zo'n 150 man stonden te kijken toen het gebeurde :o :o :o B|
 
tijdens een dagje toeren heel enthousiast zwaaien naar collega's. ook gezwaaid naar een verdomde pukkelkop op zo'n brommer die net op een lichte motor lijkt. dacht nog: lichte motor is ook een motor, dus lekker zwaaien. was wel lullig moment.
 
Bij het verlaten van het terrein bij de Dragraces in Lelystad met m'n VMax met NOS ( dus veel kijkers en kenners ) weg proberen te rijden met m'n schijfremslot er nog in. Vet op m'n bek dus |( |( en een kwartier wachten op iemand met sleuteltje 10 om m'n remklauw los te maken zodat het slot er weer tussenuit kon.

Denk dat er zo'n 150 man stonden te kijken toen het gebeurde :o :o :o B|

shockedz.gif
 
Met mun brik aan het proefrijden, pruttel pruttel, snel de kraan op reserve zetten...... nog steeds pruttel pruttel, vervolgens niets meer.
Lekker duwen zo'n CB750 van '78. Thuis aangekomen, wat blijkt geen reserve stand meer op de benzine kraan. |( |(
 
ah kijk als ik dat wist.. had ik dit NIE gedaan

ik herhaal

als ik DAt wist.. hat ik het NIEt gedaan..

herhaal ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan