Ik heb d'r 25 afgekregen.
Ik ga altijd eerst ff scheiten voordat ik opstap, 3kg gegarandeerd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb d'r 25 afgekregen.
Als je discussie mist kan je ook hier verder.Waar is dennis eigenlijk?
Heb je ze ook allebei gereden? Ben het hier namelijk totaal niet mee eens. de 1000F heeft geen enorme topsnelheid maar wel enorm koppel en is zwaar. De 600Rr heeft niet zo veel koppel maar is ook lichter, oke, topsnelheid zal niet eens ver uiteen liggen. 1000F heeft meteen bergen koppel waar de RR onder 7000 gewoon heel mak is.Het probleem zit hem vaak meer in de "giftigheid" van de motor: Ik zou mijn onervaren vrienden eerder op een CBR1000F zetten, dan op een CBR600RR, omdat het vermogen "vriendelijker" is.
Heb m'n lichaamsgewicht teruggebracht van 103 naar 78Kg. Schijten doet bij mij hoogstens 1,5Kg en dat scheelt toch ook weer zo'n 10g/PK en dat verneem je echt!Ik ga altijd eerst ff scheiten voordat ik opstap, 3kg gegarandeerd
Rij je ook zonder pak? Scheelt ook zon 3,5 kiloHeb m'n lichaamsgewicht teruggebracht van 103 naar 78Kg. Schijten doet bij mij hoogstens 1,5Kg en dat scheelt toch ook weer zo'n 10g/PK en dat verneem je echt!
hoi Dennis,
Het hangt helemaal af, volgens mij, van de rechterhand.
Een kwestie van beheersing, eerst de vaardigheden... dan de snelheid.
Ik rij nu een Kawasaki ZX12R, als ik daar mee was "begonnen" was ik nu waarschijnlijk dood geweest.
Veel rijplezier gewenst.
Heb je ze ook allebei gereden? Ben het hier namelijk totaal niet mee eens. de 1000F heeft geen enorme topsnelheid maar wel enorm koppel en is zwaar. De 600Rr heeft niet zo veel koppel maar is ook lichter, oke, topsnelheid zal niet eens ver uiteen liggen. 1000F heeft meteen bergen koppel waar de RR onder 7000 gewoon heel mak is.
Een 600RR heb ik ironisch genoeg nog niet op gereden. Heb wel een schaalmodelletje <3 .
Wel heb ik een tijd meegelopen in een motorzaak en met veel machines mogen rijden, van 250 cc scooter, tot TL1000R, van GSXF tot Hayabusa.
Hoewel ik begrijp wat je bedoeld, denk ik dat onze meningen daar toch gewoon over verschillen: Een 1000CC sporttoer heeft overal voorspelbaar veel koppel, terwijl een 600 CC supersport een machine is die bij bepaalde toerentallen al zijn vermogen er uit perst.
Hoewel het van voor mijn tijd is, heb ik mij laten vertellen dat de oude 250/500 cc tweetactracers ook veel slachtoffers maakten door hun onvoorspelbaarheid: zo heb je niets, zo heb je alles - Precies het gene wat je een beginner niet wilt geven.
P.s. Is er iemand die een CBR600RR (2007>) een dagje wilt missen?
Een 600RR heb ik ironisch genoeg nog niet op gereden. Heb wel een schaalmodelletje <3 .
Wel heb ik een tijd meegelopen in een motorzaak en met veel machines mogen rijden, van 250 cc scooter, tot TL1000R, van GSXF tot Hayabusa.
Hoewel ik begrijp wat je bedoeld, denk ik dat onze meningen daar toch gewoon over verschillen: Een 1000CC sporttoer heeft overal voorspelbaar veel koppel, terwijl een 600 CC supersport een machine is die bij bepaalde toerentallen al zijn vermogen er uit perst.
Hoewel het van voor mijn tijd is, heb ik mij laten vertellen dat de oude 250/500 cc tweetactracers ook veel slachtoffers maakten door hun onvoorspelbaarheid: zo heb je niets, zo heb je alles - Precies het gene wat je een beginner niet wilt geven.
P.s. Is er iemand die een CBR600RR (2007>) een dagje wilt missen?
Concrats.Ik heb d'r 25 afgekregen.
Rustig aan voor jou is racen voor anderen.Ach gewoon lekker proef rijden cc's zegt niks zelf van een divje 600(25kw) naar een 1200cc Triumph trophy.
Nu een cbr1000f, doe gewoon rustig an komt het wel goed.
Rij je ook zonder pak? Scheelt ook zon 3,5 kilo
Pothelmpje is ook een stuk lichter als een intergraalhelm
en slippers natuurlijk
Tuurlijk.....
Idioot...
Wie draagt er tegenwoordig nog een helm dan?
Ghehehe.
Ik heb pas een keer op een R1 gereden, maar is gewoon geen funmotor. De snelweg op zit je zo op de 120 en je merkt gewoon niks.
Op een andere motor met wat minder vermogen heb je meer gevoel, op een naked zeker. Is mijn mening. Je hebt meer fun met een 600 bijv. Er zijn genoeg mensen die van een 1000 naar een 600 teruggaan. Vermogen zat.
Oneens. Hiervoor een zx6r gereden vette jankerd en altijd hoog in de toeren knallen.
Daarna r1 2005 aangeschaft. HEERLIJLE MOTOR lekker knallen als je zin hebt en heerlijk rustig laag in de toeren als je gewoon lekker rustig wilt cruizen.
Je merkt niks? Als ik die van mij lostrek dan krijg ik toch lichtelijk het gevoel van what the $@$@$$@ !!!
Ik heb 10 keer meer gevoel bij mijn r1 vanwege de controleerbaarheid. Als je op een r1 in de 5 rijd in lage toeren en je geeft gas bij dan pakt hij nog steeds op. Dat hoef je bij een 600 niet te doen ondanks dat een 600 oook zeker haar charmes heeft.
Ik heb nog een blauwe R1 te koop mn vriend wil terug naar een 600tje
Maar het scheel natuurlijk ook wat voor segment fiets het is, sport/tour enz.
En dan heb je nog de 2 en 4 cilinder enz enz.
Maar gewoon proefrijden is het enige antwoord denk.
ikTuurlijk.....
Idioot...
Wie draagt er tegenwoordig nog een helm dan?
Ghehehe.