wat is jullie mening

Ja maar hoe doe je dat dan als je hele liters benzine koopt en maar een 500cc motor hebt? Dat past toch nooit :?
Dan hang je een zak aan de ene en een pak aan de andere kant van je frame. De rest gaat dan los onder je buddyseat. Als je "tank" dan droog staat kun je dat pak zo weer volscheppen.

Moet ik dan alles.....
Zucht.
 
Pff, de vergelijking met een pakje melk geeft wel aan hoe lullig 500cc eigenlijk is -O-
Maar een literpakje is ook maar mini :X
Ik wil een 5 liter blok :9
 
Zou ts het onderhand snappen of niet? Het is zo stil.
Ik zal hem nog even één keer goed helpen braaf als ik ben.

Een 1000CC (vermoedelijk wil je een racer) is heel cool, maar je hebt er geen fuck aan als beginner. Niet op het circuit en al helemaal niet op de openbare weg. Maar het is dus wel heel cool. Aan jouw de keus.

Overigens hoe snel je machientje ook is, bij rechte stukken vooruit went de snelheid altijd. Als jij een jaar op die R1 of whatever rijdt heb je ook niet meer het wauw gevoel. Maar om maar even in de herhaling te vallen het is natuurlijk wel heel cool als je een 1000cc hebt.

Laat eens horen wat voor motor je hebt gekocht. Maak er een mooie poserfoto van en gooi hem op MF. Ik ben benieuwd
 
Dan hang je een zak aan de ene en een pak aan de andere kant van je frame. De rest gaat dan los onder je buddyseat. Als je "tank" dan droog staat kun je dat pak zo weer volscheppen.

Moet ik dan alles.....
Zucht.
Ik had het niet over de tank maar over de motor, als je een 500cc motor hebt en je koopt je benzine per liter dan past dat toch nooit.
Moet ik dan alles uitspellen??? -O-
 
Ik had het niet over de tank maar over de motor, als je een 500cc motor hebt en je koopt je benzine per liter dan past dat toch nooit.
Moet ik dan alles uitspellen??? -O-
Volgens mij hadden we het over tanken oftewel het brandstofresservoir vullen met brandstof?
Of giet jij je cilinders vol?

Ik zie je volgende topic met smart en hoongelach tegemoet.

"Motor start niet na tankbeurt"---->Pleh!

Misschien worden je bougies te nat, maak je carburatoren een opkuisen, borstel je bobines eens af, staan je spiegels wel in lijn met je knippers, zet er eens wat weerstandjes tussen of 2,5 voor en 2,9 in de achterband helpt ook een beetje reacties zullen je ten deel vallen!

Terwijl het altijd ligt aan de balhoofdlagers van je achterbrug ligt.

Ghehehe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan