Wat is leeftijd

modady

MF veteraan
16 jul 2005
2.351
1
Leeuwarden
Hoe denken jullie daarover 38 jaar heb ik mijn motorrijbewijs 1x bij een ongeluk mijn rug gebroken,maar ik heb geluk gehad want dat is weer goed gekomen,heb alijd snelle motoren gereden ZZR ZXR Fireblade's Bimota,nu rij ik 2 jaar BMW omdat ik een dagje ouder wordt(maandag 58 jaar)ook op aan raden van de family,maar jullie snappen het al ik mis de superbikes(geen kwaad woord over de BMW)en wil nu de nieuwe Suzuki GSXR-600 kopen,maar men verklaard mij voor gek,als 58 jarige zo een motor nog te kopen,wat vinden de echte motorrijders onder jullie hiervan.
 
Hoe denken jullie daarover 38 jaar heb ik mijn motorrijbewijs 1x bij een ongeluk mijn rug gebroken,maar ik heb geluk gehad want dat is weer goed gekomen,heb alijd snelle motoren gereden ZZR ZXR Fireblade's Bimota,nu rij ik 2 jaar BMW omdat ik een dagje ouder wordt(maandag 58 jaar)ook op aan raden van de family,maar jullie snappen het al ik mis de superbikes(geen kwaad woord over de BMW)en wil nu de nieuwe Suzuki GSXR-600 kopen,maar men verklaard mij voor gek,als 58 jarige zo een motor nog te kopen,wat vinden de echte motorrijders onder jullie hiervan.


ah joh, gewoon doen...

[me]zZlaapkopZz die laatst ff aan het sporten was met een SP2 :o
[/me]

stapt er een klein mannetje van dat ding af... helmpje gaat af... blijkt die gozer ff 62 te zijn...

So why not???


:]
 
Hoe denken jullie daarover 38 jaar heb ik mijn motorrijbewijs 1x bij een ongeluk mijn rug gebroken,maar ik heb geluk gehad want dat is weer goed gekomen,heb alijd snelle motoren gereden ZZR ZXR Fireblade's Bimota,nu rij ik 2 jaar BMW omdat ik een dagje ouder wordt(maandag 58 jaar)ook op aan raden van de family,maar jullie snappen het al ik mis de superbikes(geen kwaad woord over de BMW)en wil nu de nieuwe Suzuki GSXR-600 kopen,maar men verklaard mij voor gek,als 58 jarige zo een motor nog te kopen,wat vinden de echte motorrijders onder jullie hiervan.
Gewoon doen, zou echter ff gaan kijken bij de Gixxer 750 ;) voordat ik mijn keuze liet vallen.. Leeftijd brengt enkel ervaring en als je het lichamelijk nog allemaal kan is er niks aan de hand lijkt me zo.

iig Succes met de keuze
 
gewoon ff proefrijden, kijken of het bloed nog kriebelt en of je lichaam zich weer in een normale houding vormt na het afstappen. zo ja, why not. er zijn wel meer mensen op leeftijd die nog sportief rijden.
 
op me stage was er ook nog iemand richting de 65 (ging met pensioen)

reed nog op een r1 :W
 
Gewoon doen waar je zin in hebt. Moest wel lachen om die 60 jarige bij wegmisbruikers
 
ah joh, gewoon doen...

[me]zZlaapkopZz die laatst ff aan het sporten was met een SP2 :o
[/me]

stapt er een klein mannetje van dat ding af... helmpje gaat af... blijkt die gozer ff 62 te zijn...

So why not???


:]

Klinkt als iemand van de VTR club die ik ken.... en ik kan hem niet bijhouden :}

@ Topicstarter: Als jij je prettig voelt op een gixxer gewoon lekker doen!
 
Gewoon proefrijden. Anders kun je altijd nog een snelle naked/sport tour overwegen zoals een FZ-1/Z1000/Speed triple... Of een BMW R1200S :Y
 
Waarom zijn bepaalde motoren leeftijd gebonden?
Ik vind het onzin!!!

Gewoon kopen en rijden ermee!!! Als je er maar plezier in hebt...
 
Bedankt voor jullie positieve reactie's waarom de Suzuki GSXR-600 model 2006,
omdat ik hem zo mooi vindt,maar zal zeker is gaan proef rijden,doe zelf nog veel aan fysio-fitness,en regelmatig op de racefiets o.a ronde van N-H(160 km)dus de
zithouding moet lukken.
 
nu rij ik 2 jaar BMW omdat ik een dagje ouder wordt(maandag 58 jaar)ook op aan raden van de family

-----

wil nu de nieuwe Suzuki GSXR-600 kopen,maar men verklaard mij voor gek,als 58 jarige zo een motor nog te kopen

Ze kiezen al je bejaardentehuis voor je uit, tot die tijd zou je juist doen wat
je nog zelf mag beslissen


wat vinden de echte motorrijders onder jullie hiervan.

...Vroeg degene die al 38 jaar rondkachelt



;)
 
Laatst bij de motoraflevering van blik op de weg hebben ze nog iemand van in de 70 een bekeuring uitgedeeld voor te hard rijden op z'n supersport (ze hebben 'm bij hem thuis pas aan kunnen spreken) dus je bent nog een broekie 8-)
 
Laatst bij de motoraflevering van blik op de weg hebben ze nog iemand van in de 70 een bekeuring uitgedeeld voor te hard rijden op z'n supersport (ze hebben 'm bij hem thuis pas aan kunnen spreken) dus je bent nog een broekie 8-)

DOEN!

En van die 70-jarige werd zijn rijbewijs in beslag genomen
 
Hoe vaak moet ik dit nog zeggen: Je bent zo oud als je je voelt. Volgens mij voel je je 30 dus... gaan met die Suzuki, ik spreek uit ervaring lichting.
 
in te koop aangeboden staat een superbelachelijkmooie gsxr600 k5? te koop, zwart echt uber!
van gsx_rene.

misschien een idee? gewoon lekker rijden op die gsx, je bent oud( _O- ) en wijs genoeg! vandaag ook een opa naast een R1 bij Arie Molenaar, blijft leuk om te zien!

:]
 
Hoe denken jullie daarover 38 jaar heb ik mijn motorrijbewijs 1x bij een ongeluk mijn rug gebroken,maar ik heb geluk gehad want dat is weer goed gekomen,heb alijd snelle motoren gereden ZZR ZXR Fireblade's Bimota,nu rij ik 2 jaar BMW omdat ik een dagje ouder wordt(maandag 58 jaar)ook op aan raden van de family,maar jullie snappen het al ik mis de superbikes(geen kwaad woord over de BMW)en wil nu de nieuwe Suzuki GSXR-600 kopen,maar men verklaard mij voor gek,als 58 jarige zo een motor nog te kopen,wat vinden de echte motorrijders onder jullie hiervan.
ff checken of het voor je rug wel verstandig is voor n supersport :Y
is dat geen probleem, gewoon doen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan