Wat is leeftijd

Gewoon ernaast zetten en de BMW houden. BMW voor lange stukken en de Suzuki voor de 'ritjes om het blok'. ideaal toch?

Oh en.. Gefeliciteerd *O*
 
Ik zou een BMW R1200S kopen als ik jou was, maar goed.
Je moet gewoon kopen wat je hart zegt (en je beurs...) want over 20 jaar doe je het mischien niet meer... alhoewel.
 
:} Super dat je op 58jarige leeftijd een superbike neemt :}

Als je gezondheid en lichamlijke toestand het toelaat... why not??
 
ach joh niks van die mensen aantrekken die je voor gek verklaren en ook niets van je leeftijd..
als jij graag die gsx-r 600 wil, en je kan er zelf lekker op rijden moet je hem gewoon nemen *D
mijn motto: als je er gelukkiger van wordt,... gewoon doen.
 
Als fysiek de zithouding geen probleem is moet je het gewoon doen. Mijn pa is 59 en stapt ook nog zonder probleem op mijn zx6.
 
Koop gewoon wat je zelf wilt en waar je je prettig bij voelt. Je bent zo oud als je je voelt toch? Straks ben je te oud en denk je had ik het maar gedaan. Je vrouw/ evt. partner moet er natuurlijk wel achter staan, maar ik zou zeggen gewoon lekker doen.
 
Iemand die al 38 jaar ervaring heeft als motorrijder behoort naar mijn mening zo langzamerhand wel tot de "diehaerts"
Daar wil familie enz. hun "onervaren" mening aan opdringen ??

Ga op je eigen gevoel af en het is altijd goed *O*
 
Hoe denken jullie daarover 38 jaar heb ik mijn motorrijbewijs 1x bij een ongeluk mijn rug gebroken,maar ik heb geluk gehad want dat is weer goed gekomen,heb alijd snelle motoren gereden ZZR ZXR Fireblade's Bimota,nu rij ik 2 jaar BMW omdat ik een dagje ouder wordt(maandag 58 jaar)ook op aan raden van de family,maar jullie snappen het al ik mis de superbikes(geen kwaad woord over de BMW)en wil nu de nieuwe Suzuki GSXR-600 kopen,maar men verklaard mij voor gek,als 58 jarige zo een motor nog te kopen,wat vinden de echte motorrijders onder jullie hiervan.

Gewoon doen!
Oom van mijn vrouw heeft onlangs een GSXR 750 (K6) gekocht, is dan wel 55 maar die 3 jaar maakt ook niets uit. "Schaamrandjes" waren voor de 1000km al weg, hij komt van een fireblade 600 af en zegt dat deze motor ,echt beter bevalt.

Broer van mijn vrouw houd hem niet bij ,met zijn R1('98) _O-
Ik heb niet veel verstand van SS ,mijn hart ligt bij de supermoto,maar kan me voorstellen dat het leuker is, dan een "normale" motor.

Suc6 ermee.
Dick
 
Gewoon doen!
Oom van mijn vrouw heeft onlangs een GSXR 750 (K6) gekocht, is dan wel 55 maar die 3 jaar maakt ook niets uit. "Schaamrandjes" waren voor de 1000km al weg, hij komt van een fireblade 600 af en zegt dat deze motor ,echt beter bevalt.

Broer van mijn vrouw houd hem niet bij ,met zijn R1('98) _O-
Ik heb niet veel verstand van SS ,mijn hart ligt bij de supermoto,maar kan me voorstellen dat het leuker is, dan een "normale" motor.

Suc6 ermee.
Dick
Pas op want voor je het weet wordt je genoemd in het rare vraag van een koekblikker topic omdat je een verkeerd/onbestaand motor type noemt :+
 
Pas op want voor je het weet wordt je genoemd in het rare vraag van een koekblikker topic omdat je een verkeerd/onbestaand motor type noemt :+

Hu? leg eens uit wat is er mis met fireblade?
Had ik Honda Fireblade moeten schrijven?
Ik voel hem nie!
:?

Dick
 
Ik ben door jullie overtuigd het moet gaan lukken,de proefrit komt er
en dan zo'n prachtig mooie GSXR-600 zwart frame met blauwe kuip,zoals gezegt je leeft maar 1x.De BWM zou ik er wel bij willen houden voor vakantie,maar dat kan bruin niet trekken.En de Porsche voor mijn vrouw gaat nu ook even niet door.
 
Ik zeg gewoon doen :Y

Al is het alleen maar voor het komische leedvermaak moment })

Stel je voor :
"58 jarige motorrijder droogt 24 jarige motorrijder volledig af op supersport _O- "

Nu serieus , gewoon doen
Als het gaat met je rug wat houdt je tegen :?
Je bent ervaren genoeg om te weten hoe je met een supersport moet rijden
Met 1 kantlijn
Ik denk dat je beter voor een 750 kan kijken in plaats van een 600 ,ook vanwege de ervaring ,maar dat is mijn mening
 
Ik ben door jullie overtuigd het moet gaan lukken,de proefrit komt er
en dan zo'n prachtig mooie GSXR-600 zwart frame met blauwe kuip,zoals gezegt je leeft maar 1x.De BWM zou ik er wel bij willen houden voor vakantie,maar dat kan bruin niet trekken.En de Porsche voor mijn vrouw gaat nu ook even niet door.

ahh, vandaar dat jij geen snelle motor mag van de familie
(kunnen ze niet lenen met hun RBW)

:+
 
Als je racers hart nog klopt dan moet je daar gewoon gehoor aan geven! Leeftijd staat hier helemaal los van!! En met 38 jaar ervaring zou je toch zo'n bike makkelijk aan moeten kunnen! 8-) Gewoon doen man!! :] :]

Marty
 
De snelste man die ik ken op een motor is een stuk ouder dan ik. :Y Jan :W
Dus lekker doen wat je wil en laat de rest zich met hun eigen zaken bezig houden.

Overigens zou ik voor iets meer gaan als een 600. Wel snelmaar zo'n hoge toeren om die snelheid te bereiken. probeer eens een 750 of zo.
 
Ik heb nog nooit met andere motoren 'gesport' (wat wil je met enkele weken je rijbewijs) maar als ik over een paar jaar mezelf een aardig snelle jongen vind en ik word afgedroogd door een SS en ik kom er even later achter dat dit een 'oudje' (no offence ;) ) is dan is er maar 1 reactie op zijn plaats:

:} :} :}
 
Ben je straks 88 en kun je je kleinkinderen zeggen dat opa niet echt heeft geleefd.
Man geef er inhoud aan.
Als jij het een mooie fiets vind, gewoon kopen.
Het gas heb je zelf in de hand toch???
1867.gif


Peter.
 
Als je het aankan qua lichamelijke gesteldheid en je durt het nog, waarom niet?

Waarschijnlijk ben jij, met je jaren rij-ervaring en zonder wilde haren een stuk veiliger op zo'n ding dan iemand die jong is en net zijn RBW heeft.

Rij ze lekker (om het even waarop ;) ) :]
 
Hoe denken jullie daarover 38 jaar heb ik mijn motorrijbewijs 1x bij een ongeluk mijn rug gebroken,maar ik heb geluk gehad want dat is weer goed gekomen,heb alijd snelle motoren gereden ZZR ZXR Fireblade's Bimota,nu rij ik 2 jaar BMW omdat ik een dagje ouder wordt(maandag 58 jaar)ook op aan raden van de family,maar jullie snappen het al ik mis de superbikes(geen kwaad woord over de BMW)en wil nu de nieuwe Suzuki GSXR-600 kopen,maar men verklaard mij voor gek,als 58 jarige zo een motor nog te kopen,wat vinden de echte motorrijders onder jullie hiervan.

Gewoon doen.
Ik rij zelf al 32 jaar (meestal BMW) maar voel mij nog steeds fit genoeg.
 
Blade's hebben altijd tussen de 900 en 1000cc :P T zal wel een cbr zijn geweest, maar geen fireblade :9

Dank je nu begrijp ik het.

Ik had al geschreven dat ik van SS niet veel verstand heb, en dat blijkt.
Het zal wel een 900 zijn geweest dan, want er stond op de kuip wel ergens fireblade geschreven.

Dick
 
Terug
Bovenaan Onderaan