wat is makkelijker

Zittend is makkelijker om te beginnen....hoef je maar aan 1 ding te denken......en dat is omhoog dat ding...staand zal je ooit, in een grijs toekomst :P staand makkelijker vinden, omdat als je staat dat je makkelijker kan balanseren....dat ben ik nou aan ut uitproberen *D
 
ik denk dat ik eens zonder voorwiel ga rijden alleen een zwenkwieltje voor de noodgevallen...
 
Laatst bewerkt:
Van het gas gaat ie van mij niet omhoog, wel van een blote vr.....

Of bedoelen jullie nu iets anders????
 
Ik vind staand makkelijker. Ik denk echt dat het is wat je gewend hebt. Ik heb juist het gevoel (als ik sta) dat het veel stabieler is. Ook 'lijkt' het dan dat ik meer controle heb.

Je kunt makkelijker gewicht verplaatsen.
 
Laatst bewerkt:
schijnt dat ie het pas een paar jaartjes doet, begonnen op scooters en nu al op zo'n niveau..
wou dat ik het kon ,maar als ik eraan denk begin ik al te poepen...
 
Je lest dus nog? Dan heb je iets van een ER-5, CB500 onder je kont? Dan zou ik de koppeling erbij pakken in z'n 1. Gewoon telkens iets hoger in de toeren en iets verder de koppeling inknijpen en steeds sneller laten 'schieten'. Dan wen je er een beetje aan en komt 'ie ook niet zo abrupt omhoog.
 
BTW is er al een rijschool waar je bij de speciale verrichtingen ook wheelies oefent ? :+ Bij de rijschool waar ik gelest heb was het elke zaterdag stoppies en stepjes aan de grond rijden oefenen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan