wat is met deze banden gebeurd ?

Nix mis met die bandjes, alleen aan de zijkanten wat versleten, ex-circuit en niet meer goed voor een volledige wedstrijd.
Ik heb zelf niet anders op mijn turbobike, die vreet een achterband per 500 km dus ga'k echt geen nieuwe kopen. €50 per setje een gáán maar weer.

En nou rijen joh
 
OK, maar het blijft raar dat de hele motor volledig standaard is (originele knippers, geen apart ruitje, geen rem/schakelsetje, nix van dat alles) en dan toch stiekum op het circuit is geweest. dus, de winter voorzichtig doorrijden en voor de eerste circuitdag ff nieuwe MPP`s erop.

en de Buell, ook maar MPP`s ?

bedankt iig
 
OK, maar het blijft raar dat de hele motor volledig standaard is (originele knippers, geen apart ruitje, geen rem/schakelsetje, nix van dat alles) en dan toch stiekum op het circuit is geweest. dus, de winter voorzichtig doorrijden en voor de eerste circuitdag ff nieuwe MPP`s erop.

en de Buell, ook maar MPP`s ?

bedankt iig


Omdat er circuit banden opliggen wil niet zeggen dat "die" motor op het circuit geweest is.
Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar er gewoon 2e handse circuit banden op laten leggen.
zelf heb ik ook een adresje bij mij in de buurt(15min).
Voor een gebruikt setje 120-190 SuperCorsa Pro's betaal ik dan €85,- inclusief Montage/balanceren. *O*
Hiermee rijd ik dan nog een km of 3000. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan