wat is mijn hawk waard ?

Hawker

MF'er
24 mei 2015
128
2
Emmen
Beste hawkers / ntv'ers,

Zit sterk in twijfel om mijn hawk te verkopen omdat ik wat anders op het oog heb.
alleen kom ik er niet helemaal uit wat hij op dit moment ongeveer waard is, daarom ook de vraag ; wat zou een reëel bedrag zijn om hem voor te koop te zetten ? ga hem sws niet weggeven, maar een dergelijk bedrag moet bepaalde koper ook niet afschrikken natuurlijk.

even een korte beschrijven;

Hawk verkeert in mint conditie op klein krasje op de uitlaatdemper na, niks noemenswaardigs.

- bijna 13.000 mijlen gelopen
- 2e eigenaar
- 21 jaar verwarmd stil gestaan
- frisse oliën
- nieuwe filters
- nieuwe bougies
- nieuwe michelin banden
- lsl clipons
- soft grip handvaten
- korte kentekenplaat houder
- origineel gereedschap setje aanwezig
- originele boekjes aanwezig
- 2 sleutels

Originele onderdelen aanwezig.

- voetsteunen achter
- kentekenplaat houder
- oem clipons

ook even een paar foto's erbij voor een impressie.

De vraag luidt dus, wat zou mijn hawk waard zijn ?

alvast bedankt voor reactie's

full

full

full
 
Ik gok een eurootje of €1.500 (vraagprijs hoger). Deze Hawk ziet er erg mooi uit. Toch blijft het wel een oude fiets en de motormarkt is volgens mij wel aardig verzadigd.
 
helaas denk ik dat 1500 het best haalbare is. Hij is meer waard, maar je krijgt het er niet voor. tenzij je een echte liefhebber weet te vinden.
 
Alles boven de 1000 euro is meegenomen. Je kunt hem beter nog 21 jaar verwarmd stallen en hopen dat'ie ooit weer populair wordt (zoals 70's motoren de afgelopen jaren).
 
Thanks guys.

De motor markt zal wel verzadigd zijn maar dat is tegenwoordig met alles bijna zo.
Dan maar opzoek ofwel wachten op een liefhebber waarbij ook mijn voorkeur.

Veelal word de hawk al benoemd als een cult fiets.

Ook vind ik die 1500 wat aan de lage kant. Vooral als je ziet dat hier exemplaren verkocht worden voor hetzelfde bedrag alleen dan wat verweerd met 50k + op de teller.

Zal geduld moeten hebben, anders inderdaad nog maar eens 21 wegzetten.
 
Laatst bewerkt:
Een goede kennis van mij heeft pas een prachtige Hawk voor 800 euro gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan