Wat is moeilijker, knie of step aan de grond?

Ik zou zeggen de knie; stepje (zonder schroefje) en uitlaat heb ik wel aan de grond gehad maar m'n knie pas één keer heel kort op Assen. Eigenlijk interesseert het me ook niet echt; hoe hard en strak je de bocht door gaat telt, de rest is masturbatie. :P
 
Steppen... geen probleem. Hangt ook erg van de motor af en rijstijl (induwen).

In de Eiffel reed een duc achter me de uitlaten aan de grond, en vorige keer zaten ze achter ons te kneedownen. Dus rijstijl zal ook een groot deel bepalen, naast de motor.
 
is this personal? ;) ;) ;) ;)



step of de hero-blob (kneuzestaafje) ? })

wat is moeilijker?
ligt aan je motor en aan je lenigheid....

maar je fixatie op knie-step is nooit goed als je nog niet mooi door een bocht kunt rijden....

heb ze op het pvi kneedown-pogingen zien doen, terwijl de bochtentechniek beneden ieder peil was en de bochtensnelheid zo laag dat ik erachter bijna omviel... (het liefst rij ik dat soort figuren zo rechtopzittend mogelijk voorbij, maar helaas, da mog dus nie)
 
wat zal jij dan rukken zeg ...als je elke bocht met je knie over de grond gaat...hehehe :) :) :)

Ik zou zeggen de knie; stepje (zonder schroefje) en uitlaat heb ik wel aan de grond gehad maar m'n knie pas één keer heel kort op Assen. Eigenlijk interesseert het me ook niet echt; hoe hard en strak je de bocht door gaat telt, de rest is masturbatie. :P
 
en de uitlaten zitten onder het zadel :? das knap..hehehe...of jij gaat wel heel plat cruiser ;)

Steppen... geen probleem. Hangt ook erg van de motor af en rijstijl (induwen).

In de Eiffel reed een duc achter me de uitlaten aan de grond, en vorige keer zaten ze achter ons te kneedownen. Dus rijstijl zal ook een groot deel bepalen, naast de motor.
 
Die knie is geen probleem, maar of ik op de GSXR600 ( 2001 ) ooit met de steppen de grond raak zonder de rest ook neer te leggen??? Bij de 600 SRAD zag je nog wel eens figuren die alles aan de grond reden maar bij deze ben ik ze nog niet tegengekomen. Maar ik kom dan ook alleen op de openbare weg.
 
Was een Monster (type dan... niet de berijder :P ).

Legde de motor platter dan wat ik deed waardoor zijn uitlaten het asfalt raakten.

Dat was Edwin, huisgenoot van mij!! Hij had op Assen ook al een keer de uitlaten aan de grond gereden :)

Ik heb in de Eiffel een hele hoop geleerd qua bochtentechniek, mijn stepjes zijn nu moordwapens geworden, zo scherp!

Ben nu de kneedown aan het oefenen, maar iedere keer als ik er bijna ben komen mijn voeten op het asfalt....denk dat een kneedown niet mogelijk is op deze motor :(
 
Ik heb in de Eiffel een hele hoop geleerd qua bochtentechniek, mijn stepjes zijn nu moordwapens geworden, zo scherp!

Ben nu de kneedown aan het oefenen, maar iedere keer als ik er bijna ben komen mijn voeten op het asfalt....denk dat een kneedown niet mogelijk is op deze motor :(

Indeed! Stepjes aan de grond is niet echt een probleem...
Maar volgens mij zitten die op een div ook niet echt hoog...
Kheb nog een textielhose, dus ga niet proberen om knie-schrapend door een bocht heen te gaan.
Iemand gelukt op een div om kneedownend de bocht door te aan (theoretisch moet het natuurlijk wel kunnen) :?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op een klaverblad voor het eerst mijn knie aan de grond gereden, stepje lukte mij toen echt nog niet.

Op circuit Lelystad heb ik aan beide kanten mijn stepjes aan de grond gereden.

Ik heb toen ook een tijdje achter Revolution gereden, maar die rijdt dus de stepjes van zijn GSXR600 aan de grond :} :} :}
 
Ben nu de kneedown aan het oefenen, maar iedere keer als ik er bijna ben komen mijn voeten op het asfalt....denk dat een kneedown niet mogelijk is op deze motor :(
Moet wel te doen zijn, is mij uiteindelijk ook gelukt met een div600. Die was alleen wel rood, misschien dat dat nog net even wat scheelt. ;)
Bij mij kwamen trouwens wel al veel makkelijker de stepjes aan de grond, maar ben ook pas kneedown gaan oefenen nadat ik de stepjes aan de grond reed.
Je moet je voeten wel ongeveer met de tenen op de stepjes laten rusten om te zorgen dat die niet als eerste het asfalt raken.
 
[blablabla-modus]
Ik maak ook knee-downs op mijn SuperMotard(s) en die hebben grondspeling...
Ook de stepjes zijn reeds aan vervanging toe.
[/blablabla-modus]
 
Voormij de stepjes. Maar dit ligt ook aan de afstelling van je fiets.
Knietje geen probleem de stepjes nog nooit.

Greotjes Robert :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan