Johan
MF veteraan
- 17 jan 2002
- 2.852
- 1
Mede naar aanleiding van dit topic ff een vraag aan de knee-down experts onder ons:
Wat is moeilijker, je voetsteunen of je knie aan de grond?
Of is dit erg lastig te beantwoorden omdat de zithouding en positie van de steppies bij een R1 behoorlijk anders is dan bij bijv. een Transalp?
Zoals al in bovenstaand topic gemeld heb ik vanmiddag mijn voetsteun aan de grond gereden, ik denk dat als ik als een aap aan mijn motor was gaan hangen ik ook wel mijn knie op de grond had kunnen plaatsen.
Ik zie er alleen niet het voordeel van in (discussie is al een keer langsgekomen).
Enniewees: wat is moeilijker?
Wat is moeilijker, je voetsteunen of je knie aan de grond?
Of is dit erg lastig te beantwoorden omdat de zithouding en positie van de steppies bij een R1 behoorlijk anders is dan bij bijv. een Transalp?
Zoals al in bovenstaand topic gemeld heb ik vanmiddag mijn voetsteun aan de grond gereden, ik denk dat als ik als een aap aan mijn motor was gaan hangen ik ook wel mijn knie op de grond had kunnen plaatsen.
Ik zie er alleen niet het voordeel van in (discussie is al een keer langsgekomen).
Enniewees: wat is moeilijker?