Wat is mooier? voor een zx6r 2006

smokeyzx6r

MF veteraan
2 dec 2003
1.664
0
die ene plaats in Friesland
Wat is nou mooier, een standard seatpipe of een van een ander merk zoals laser oid.

Nu heb ik een super uitlaat gevonden alleen weet ik niet of deze enige demping heeft.
Wel is zeker dat dit een super coole look geeft!!! })


full
 
idd zeer mooi alleen word dat weer vern*&^t doordat je hier niet de kenteken plaat zo mag/kan plaatsen |(
 
de standard ophanging voor de nummerplaat zit iets meer naar achter das waar die V zit hier kan de houder in worden bevestigd.

En ja ik had nog niets eens gedacht dat de MF sticker er dan af smelt
:N Let dan toch op :N


Dit is wel gaaf zo en je kentekenplaat kun je best zo monteren. Tot dat ze je aanhouden natuurlijk O-)
 
Dit is inderdaad wel gaaf, vooral omdat het 2 pijpjes zijn en niet 1 in het midden. En ze steken ook niet zo lelijk opzij als bij de R1 waar dit systeem ook voor te krijgen is. Hier nog een paar piccies:

zx6r_05_ut_exhaust_main.jpg


zx6r_05_utxs_pop_3.jpg


zx6r_05_utxs_pop_2.jpg


zx6r_05_utxs_pop_1.jpg


Maar toch is het wel enigzins wennen, zo'n kale achterkant. Bij welk type motor ook. Denk niet dat ik het zelf gauw zou aanschaffen, dit systeem.
 
Ik vind ut ook heel gaaf eruitzien... Zou er een in nederland passende oplossing voor de nummerplaat zijn????
 
ik ben zelf ook bezig geweest met dit uitlaat systeem, alleen 1 ding weerhield met om het te kopen, er zit geen demping in, dit zijn gewoon twee open pijpen. heb ergens tekening staat op me pc, moet ik even zoeken, dan plaats ik hem wel even. ik heb zelf twe brothers aangeschaft, zul je vast wel kennen.

G.S.U.S
 
ik ben zelf ook bezig geweest met dit uitlaat systeem, alleen 1 ding weerhield met om het te kopen, er zit geen demping in, dit zijn gewoon twee open pijpen. heb ergens tekening staat op me pc, moet ik even zoeken, dan plaats ik hem wel even. ik heb zelf twe brothers aangeschaft, zul je vast wel kennen.

G.S.U.S

Zat ik dus al over in, ik dacht dus misschien dat het een dempende pijp was zodat het toch nog enigzins minder geluid maakt.
Zelf vind ik de pijp eronder minder mooi dan dit.
Ben benieuwd naar de tekeningen, want ja zelf maken is toch even wat goedkoper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan