Wat is nou €1,00?

Dilemma?

  • Geef je rekeningnummer maar :)

    Stemmen: 2 66,7%
  • Geef mij toch dat zakje dropjes maar

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    3
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi iedereen, heb je ook nog ergens zo een lullige EUR liggen die je irriteerd in je broekzak? Wel geef hem zeker niet uit aan een zakje dropjes. Geef hem liever aan een arm kindje zoals mij :P . Dus ik dacht nu oke wat is 1 EUR voor iemand? Niets eh. Wel maar als iedereen op het forum 1 EUR op mijn rekening stort dan kan ik morgen al mijn nieuwe GSX-R600 gaan kopen zalig toch eh niet? 8-)

Dan zeggen ze dat ik niet commercieel ingesteld ben :+

EDIT: Ah ja mensen, dees is maar een joke eh :P
 
Laatst bewerkt:
ik vind je ondertitel 'GSX-R600 2006 soon!' wat optimistisch met deze instelling :+
 
wel gek dat je altijd 's nachts van die labiele topics ziet :+

wat veel beter is, is dat mensen die van hun motor af willen komen gewoon hun motor niet te koop aanbieden maar hier op mf hem verloten. kijk dan maken de optimistische dreamers zoals jij nog beste een redelijke kans om een mooie gsx'je voor weinig te krijgen ;)
 
wel gek dat je altijd 's nachts van die labiele topics ziet :+

wat veel beter is, is dat mensen die van hun motor af willen komen gewoon hun motor niet te koop aanbieden maar hier op mf hem verloten. kijk dan maken de optimistische dreamers zoals jij nog beste een redelijke kans om een mooie gsx'je voor weinig te krijgen ;)

Ik ben niet echt labiel hoor en al zeker geen dreamer :) maarja een mens moet af en toe toch eens lachen hé :p de reacties alleen al hierop gaan grappig worden volgens mij. De gix komt er toch in maart/april dus geen zorgen maken hoor :)
 
Ik ben niet echt labiel hoor en al zeker geen dreamer :) maarja een mens moet af en toe toch eens lachen hé :p de reacties alleen al hierop gaan grappig worden volgens mij. De gix komt er toch in maart/april dus geen zorgen maken hoor :)

kzeg ook niet dat JIJ labiel bent maar de topic :+

maargoed ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n heel gek id om wat vaken een lotterij of bingo in te lassen door MF'ers als ze van hun motor af willen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan