Wat is nu beter dat safeplan of gewoon kopen????

Ja zal wel cool zijn alleen het wachten '( dat duurt altijd zo lang zeker als het nog maar 12/18 uur is :P
 
:} Nou ik ben er uit ik doe het niet via safeplan... Het klinkt allemaal leuk alleen ik zie toch veel minpunten. Daar ik meer Km ging rijden dan waar de prijs op gebaseerd was moest ik maar even vooruit een xx bedrag betalen JA DOEI.... Nu heb ik met me baas gesproken voor een Nieuwe CBR600 F Sport en morgen (19/07/2001) krijg ik hopelijk mijn antwoord om te bestellen. Mijn baas in NL ziet het wel zitten alleen mijn echte baas in Londen moet nog even zijn akkoord geven :9 Ik hoop erg van wel nu.

Thanks all voor de reacties.

[ Dit Bericht is bewerkt door: BaCo_CBR600 op 2001-07-18 20:16 ]
EN?
 
[/quote]
EN?

[/quote]

;( Vandaag nog geen antwoord hij was een dagje vrij ;( ;( ;( ;( Maar morgen is die er weer dus maar vol goeie hoop en hopelijk meteen bestellen :9 . Maar een R1 of R6 is dan ook nog een optie om te doen nu weet ik het zelf gewoon niet meer }) Maar denk wel dat het een CBR600F Sport wordt om lekker mee te :]
 
Hier ff een replytje van ikke uit Alanya, Turkije...

Gewoon poen lenen bij een bank. Geen gezeik aan je hoofd over kilometers enz. Dan is het jouw fiets en verder nix... Ga zelf ook in februari ff naar de bank en een leninkje afsluiten. Heb namelijk zelf geen zin om eerst 3 jaar lang geld op te gaan lopen potten, want dat werkt toch voor geen meter. Is meestal binnen no-time terug te betalen als je een beetje redelijke baan hebt.

Ga nu stappen. Spreek jullie over ong. een weekje wel weer. 8-)
 
Op 2001-07-19 18:30, schreef BaCo_CBR600:
EN?

[/quote]

;( Vandaag nog geen antwoord hij was een dagje vrij ;( ;( ;( ;( Maar morgen is die er weer dus maar vol goeie hoop en hopelijk meteen bestellen :9 . Maar een R1 of R6 is dan ook nog een optie om te doen nu weet ik het zelf gewoon niet meer }) Maar denk wel dat het een CBR600F Sport wordt om lekker mee te :]
[/quote]
En? :)
 
;( Ik was ziek geworden vrijdag;( '( En nu hoop ik het aankomende week maar te horen.... En dat ik dan toch eindelijk kan :] .
 
Heb pas een Ducati gekocht bij een vrijemotordealer met zo´n plannetje
ik moet 80 gulden per maand betalen de eerste 18 maanden ,dat is ongeveer 3% rente, ik ben van plan de afschrijving op een spaarrekening tezetten en koop over 18 maanden gewoon weer een nieuwe onder de zelfde regeling
 
Heb pas een Ducati gekocht bij een vrijemotordealer met zo´n plannetje
ik moet 80 gulden per maand betalen de eerste 18 maanden ,dat is ongeveer 3% rente, ik ben van plan de afschrijving op een spaarrekening tezetten en koop over 18 maanden gewoon weer een nieuwe onder de zelfde regeling
Wat voor Duc heb je gekocht?
 
Ik heb een M900S gekocht een zwarte en ik mag gewoon net zoveel rijden als ik wil want het is eigenlijk gewoon een persoonlijke lening waarbij de dealer inplaats van korting een gedeelte ± 2/3 van de rente betaald,
 
en ik mag gewoon net zoveel rijden als ik wil want het is eigenlijk gewoon een persoonlijke lening waarbij de dealer inplaats van korting een gedeelte ± 2/3 van de rente betaald,

Kijk dat vind ik nog beter als een motor van me werk krijgen }) Waar zit deze dealer???? Tell me *D
 
die had ik ook, alleen maar goede ervaringen mee.

Maar ik blijf het zeggen: zorg dat je na drie jaar dat geld hebt liggen, anders moet je je motor inruilen of een echte PL afsluiten om het restbedrag te kunnen betalen.
En koop je dan een nieuwe met inruil van die motor (dat hebben zij het liefst, zo blijf je bezig...), dan zit je weer drie jaar aan zo'n lening vast! Houd dit dus goed in de gaten.

En anders is misschien een leuk 2e handsje een beter idee :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan