bredebeier
MF veteraan
- 9 aug 2003
- 24.682
- 1.953
Ik heb momenteel een R1 uit 2001 als circuitmotor.
De SC2 die er nu op zitten gaan er na 26-5 af omdat ze dan op zijn.
Er zit nu een 180 band achterop, terwijl er volgens mij ook een 190 op kan.
Kan iemand me hier vertellen waaarom de vorige eigenaar wellicht voor 180 koos en of ik dat dus ook moet doen?
Kun je met 190 meer hellingshoek rijden,of heb je gewoon altijd meer rubber aan de weg?
Wat is het grootste merkbare verschil?
En wat doet het met je veerafstelling? moet die ook weer aangepast worden
De SC2 die er nu op zitten gaan er na 26-5 af omdat ze dan op zijn.
Er zit nu een 180 band achterop, terwijl er volgens mij ook een 190 op kan.
Kan iemand me hier vertellen waaarom de vorige eigenaar wellicht voor 180 koos en of ik dat dus ook moet doen?
Kun je met 190 meer hellingshoek rijden,of heb je gewoon altijd meer rubber aan de weg?
Wat is het grootste merkbare verschil?
En wat doet het met je veerafstelling? moet die ook weer aangepast worden