Wat is oud?

Wat is oud?

  • 30+

    Stemmen: 17 9,6%
  • 40+

    Stemmen: 11 6,2%
  • 50+

    Stemmen: 12 6,7%
  • 60+

    Stemmen: 20 11,2%
  • 70+

    Stemmen: 49 27,5%
  • 80+

    Stemmen: 69 38,8%

  • Totaal aantal stemmers
    178
Dan heb je er meer ?

full


Het was ook allemaal 45 plus wat er mee reed...

Hier nog 1tje..

full


Ik reed vandaag met een stel maten op een Ariel square four en een velocette ook uit 54..uit een persoonlijk museumpje..Maten onder elkaar die deze dingen op de weg houden...
 
Laatst bewerkt:
Aan leeftijd kun je geen kaartje hangen, dus stem ik niet.
Iedereen, ongeacht leeftijd kan zich als een dwaas, of simpele ziel gedragen, maar een keuring van de algehele staat van onderhoud zou ik denk ik wel wel nuttig vinden vanaf een 75 jaar.
En nee niet de motor, maar de berijder.
 
Aan leeftijd kun je geen kaartje hangen, dus stem ik niet.
Iedereen, ongeacht leeftijd kan zich als een dwaas, of simpele ziel gedragen, maar een keuring van de algehele staat van onderhoud zou ik denk ik wel wel nuttig vinden vanaf een 75 jaar.
En nee niet de motor, maar de berijder.

Waarom, omdat je er dan geen rekening mee hoeft te houden?
 
Zolang je niet onnodig op de linkerbaan blijft hangen en op willekeurige plekken remt, ben je niet oud.
 
tja wat is oud...


Mooi moment om een vraagje voor te leggen die al een poosje wroet: ik vind de ktm 690 duke zó'n ontzettend leuke motor, maar mijn omgeving vind dat een beetje een jonge jongensmotor, en ... nou ja...... een jongen ben ik nooit geweest en jong ook al een poosje niet echt meer..... maar toch..... ik moet al om dat ding smilen als ik er een ánder op zie rijden.

Dus de vraag is: bestaat er naast "oude l#llenmotoren" ook zoiets als specifieke "jonge hondenmotoren", en is een bepaalde combinatie motor/motorrijd(st)er echt een midlifecrisis-signaal ( afgezien van de electraglide dan Gilles :+ )
 
Laatst bewerkt:
Mijn oma werd twee weken terug 91, en toen ik vroeg of ze vond dat ze nu oud was zei ze heel mooi: mensen die alleen nog maar kunnen zeuren en zaniken, dat zijn pas oude mensen, ik niet!

Zolang jij je leventje nog lekker ten volle leeft en daar motorrijden bij hoort, ben je niet (te) oud om dat ook maar te doen.
 
Voor bepaalde activiteiten vind ik over het algemeen jonger dan 25 te jong,
en ouder dan 45 te oud. Uitzonderingen daargelaten.
Voor andere activiteiten gelden andere leeftijdsbepalingen.

Gut, als je wilt kun je je overal druk om maken.

Enne, we zijn allemaal nog steeds benieuwd naar jouw activiteit en leeftijd...
 
Voor bepaalde activiteiten vind ik over het algemeen jonger dan 25 te jong,
en ouder dan 45 te oud. Uitzonderingen daargelaten.
Voor andere activiteiten gelden andere leeftijdsbepalingen.

Gut, als je wilt kun je je overal druk om maken.

Enne, we zijn allemaal nog steeds benieuwd naar jouw activiteit en leeftijd...

poeh lekker vaag.....bepaalde activiteiten en andere activiteiten................ hebben we het nu nog over motoren, of ben ik toch niet de enige die dan meteen aan bejaardenseks moet denken ? :$
 
poeh lekker vaag.....bepaalde activiteiten en andere activiteiten................ hebben we het nu nog over motoren, of ben ik toch niet de enige die dan meteen aan bejaardenseks moet denken ? :$

:P Het was toch al een vaag topic :?

Enne, we houden het wel motorgerelateerd hoor :Y
 
46 lentes jong en fanatiek street en dragracer. Ik vind en gedraag mij zelf nog steeds alsof ik mid 20 ben. Dus 46 is jong _O-
Enne dat nummer wint races of wordt derde dussss
 
Terug
Bovenaan Onderaan