Wat is oud?

Wat is oud?

  • 30+

    Stemmen: 17 9,6%
  • 40+

    Stemmen: 11 6,2%
  • 50+

    Stemmen: 12 6,7%
  • 60+

    Stemmen: 20 11,2%
  • 70+

    Stemmen: 49 27,5%
  • 80+

    Stemmen: 69 38,8%

  • Totaal aantal stemmers
    178
poeh lekker vaag.....bepaalde activiteiten en andere activiteiten................ hebben we het nu nog over motoren, of ben ik toch niet de enige die dan meteen aan bejaardenseks moet denken ? :$



:P Het was toch al een vaag topic :?

Enne, we houden het wel motorgerelateerd hoor :Y


Gemotoriseerde bejaardenseks? :?

(Wat is er dan gemotoriseerd, die bejaarde of die seks?)
 
Ik zou zeggen dat iemand te oud is wanner hij/zij zelf niet meer met comfort op de motor zit. Als jij je niet op je gemak voelt terwijl je rijd is het tijd om de motor aan de wilgen te hangen. Maar een getal is niet te noemen omdat er zo veel 'jonge' gozers (mezelf incluis) die helemaal snot gereden worden door de "oudjes".
 
Ik zou zeggen dat iemand te oud is wanner hij/zij zelf niet meer met comfort op de motor zit. Als jij je niet op je gemak voelt terwijl je rijd is het tijd om de motor aan de wilgen te hangen. Maar een getal is niet te noemen omdat er zo veel 'jonge' gozers (mezelf incluis) die helemaal snot gereden worden door de "oudjes".

Zoiets :) ?

full


Op mijn ouwe lullen motorscootah kan ik er zelf bijna op gaan liggen :P :]
 
Ben wel benieuwd wie hier de oudste zijn op een ss. Ik kwam een aantal jaar geleden nog een strak in 't pak Duc-rijder tegen bij de pomp. Doet z'n helm af blijkt 't een mannetje dik 70+ te zijn. Vette respect hoor! :}

Maar zit die ook op MF dan? Een vriend van mij is 62 en die rijdt op een Aprilia 1000 R. Maar hij zit ook niet op MF.
 
bij motor port in den bosch staan op zaterdag einde van de dag of op vrijdagavond ook wel eens oude ballen bij elkaar.
zitten er tussen met nieuwe cbr's en 1000rr , en banden zonder schaamranden .

op zaterdag middag komen ze net uit de eiffel
 
Haha schitterend! Dus ut hoeft niet perse na je 40e op een Harley of BMW :X

Dank u, ik ben ook over 40. :') En neen, ik rij niet BMW ( Een s1000rr HP4 staat wel met stip bovenaan mijn verlanglijstje O-) )

En harley???? Ik ben wel over 40, maar niet seniel, niet gay, en geen terrasjesposer, en wil iets dat degelijk rijdt, stuurt en remt, dus ik weet niet waarom ik daar zou aan moeten. :(


:')
 
Ik vindt het wel grappig dat BMW toch nog blijkbaar zo'n ouwe lullen imago heeft. Gelukkig zie ik dagelijks de klanten die het tegendeel bewijzen. Een van onze oudste klanten rijdt op een HP2 sport(loopt tegen de 90), 2 70-plussers 1 op een scarver de ander op een f800 en verschillende jongeren(20-25) rijden op K75/100/1100 16v als studentenvervoer of gewoon als betrouwbaar dagelijks vervoer.

Leeftijd is echt niks van te zeggen, net zo min als het vooroordeel dat bij het imago van BMW hoort. Maar vooral zo houden, BMW vaart er wel bij!
 
Dan bent u wel heel oud!!!!


Shit, ik twijfel altijd hoe het nou moet maar ik ben te lui om het op te zoeken...Dus 20 is oud? ik kocht hem namelijk van iemand van 20 jaar...
Kut, volgend jaar ben ik dus oud:(

Een monster 620,is niet echt spannend :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan