Wat is voor jou belangrijk?

Belangrijk aan een motor

  • Uiterlijk

    Stemmen: 18 45,0%
  • Prestaties

    Stemmen: 8 20,0%
  • Comfort

    Stemmen: 7 17,5%
  • Exclusiciviteit (type of kleurstelling)

    Stemmen: 3 7,5%
  • Merk

    Stemmen: 2 5,0%
  • Brandstofverbruik

    Stemmen: 1 2,5%
  • Betrouwbaarheid

    Stemmen: 1 2,5%
  • Anders nl...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    40

Villie

MF veteraan
14 apr 2003
11.260
0
Westerbork
Wat is voor jullie het belangrijkste bij de aankoop van een nieuwe motor? Moet ie opvallen, of juist snel zijn?
De Yamaha R1 en R6 vindt ik dus echt helemaal niks meer aan, juist omdat je er zo veel ziet. Dat terwijl ik de GSXjes wel weer heel aantrekkelijk vindt, al moet het dan wel een aparte kleurstelling zijn, zoals geel/zwart, niet dat uitgemolken blauwe.
Hoe zit dat met jullie?
 
ik heb "comfort" gestemd, ben niet zo'n buikschuiver type en wil lekker toeren. En die snelle jankdingen die hier over het klaverblad scheuren kunnen me echnie bekoren
 
Omdat er weinig van rondrijden, zien er gaaf uit, kunnen veel.
Comfort boeit me niet echt, heb ik een auto voor.
 
dat er dus goed uitziet, en natuurlijk lekker rijdt en stuurt...

En dat ie Italiaans is zodat de anderen op het MF ook iets te doen hebben :+
 
Moet ie opvallen, of juist snel zijn?
De Yamaha R1 en R6 vindt ik dus echt helemaal niks meer aan, juist omdat je er zo veel ziet.

Hij hoeft niet op te vallen maar wel snel zijn... :P


Dat je veel R6-en ziet is jammer, maar om er alleen daarom niet eentje te kopen lijkt me een slechte reden.

Als iedereen de verjaardagskalender op de wc hangt, moet j'm daarom maar in de schuur op hangen? slechte vergelijking :+
 
Comfort, ik heb 'm om flinke afstanden mee te toeren. Heb over de FJR wat dat betreft niets te klagen...
 
Mijn ideale motor heeft veel vermogen in hoge toeren, maar ook extreem veel koppel in lage toeren. Hij moet superstrak op de weg liggen en lekker veel grondspeling hebben. Hij moet vederlicht zijn en comfortabel genoeg voor lange afstanden. O ja, en natuurlijk leuk om te zien, onderhoudsvriendelijk en spotgoedkoop.
Maarre... ik moet nog even verder zoeken naar deze droom-motor! :+ :z
 
Hij hoeft niet op te vallen maar wel snel zijn... :P


Dat je veel R6-en ziet is jammer, maar om er alleen daarom niet eentje te kopen lijkt me een slechte reden.
Dat is het ook :)
Maar ik zou (helaas kan ik nog niet meepraten) een opvallende motor willen hebben. "Kijk daar gaat Villie" ipv, "Kijk, weer een R6"
 
ik heb "comfort" gestemd, ben niet zo'n buikschuiver type en wil lekker toeren. En die snelle jankdingen die hier over het klaverblad scheuren kunnen me echnie bekoren
full
:+

assie maar snel en groen is..
 
Ik weet het niet meer

Heb zojuist op een XJR1300 gezeten.. wat een fiets.. kwijl kwijl..

maarja zo'n gixxer is ook erg vet....

en een super motard ook..

en zijn 3 verschillende kwa sturen en rijden etc.
 
Ik houd niet standaard uitziende motoren, ik wil altijd alles ombouwen :X

Verder beetje van alles he.. Snel, comfortabel, betaalbaar, etc. :)
 
slechte pol zeg.

Brandstof verbruik, betrouwbaarheid, cardan etc. moeten er ook in, anders direkt een zwieper naar sport.
 
Whhheeeee! ik kan maar één keer stemmen ;(


Uiterlijk & prestaties & comfort :+
 
slechte pol zeg.

Brandstof verbruik, betrouwbaarheid, cardan etc. moeten er ook in, anders direkt een zwieper naar sport.
Bedankt voor deze positief, opbouwende kritiek, ik zal de poll es aanpassen, de gevolgen zijn echter wel erg zwaar als ik het niet zou doen. 0-)
 
Uiterlijk, comfort en prestaties. Heb nu een ZZR600. Ik een heerlijke motor alleen vind ik hem wat te tam worden. Volgend jaar wat anders. Zit te denken aan een zx-9r.
 
Momenteel dat ie betaalbaar is en dat ie rijdt. Wat het is maakt nog niet zo heeeel veeeel uit. Later als ik groot ben, dan wel, dan zijn er meerdere eisjes.
 
Onder prestaties zie ik buiten het motorgedeelte ook weg/rijeigenschappen en remvermogen!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan