wat is voor jou de beste tijd..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack be quick!!!

MF veteraan
10 nov 2003
2.425
1
Den Haag
Ik betrap me er 0p dat ik betere t0pics 0pen tussen 12.oo en 14.oo dan zeg tussen16.oo en 17.oo (z0mertijd).
Dit t0pic bewijst helaas het gelijk van mijn vaststelling want eigenlijk (ja B0l ik zal het nou zelf maar eens zeggen) is dit echt een t0pic van niks.
Hebben jullie 00k je slechte en hele slechte m0menten 0f ben ik weer de enigsde....?
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag middag *O* *O* *O* *O*

Als je vrijdagmiddag bedoelt dan schrijf je dus vrijdagmiddag, ja kan het niet laten.
Als je geen vrijdagmiddag bedoelt is de spelling correct maar dan moet je het nog wat toelichten.
Sorry, ik zit hier, ik kan niet anders.
 
Laatst bewerkt:
Ik betrap me er 0p dat ik betere t0pics 0pen tussen 12.oo en 14.oo dan zeg tussen16.oo en 17.oo (z0mertijd)
Dit t0pic bewijst al vast het gelijk van mijn vaststelling want eigenlijk (ja B0l ik zal het zelf maar zeggen) is dit echt een t0pic van niks.
Hebben jullie 00k je slechte en hele slechte m0menten 0f ben ik weer de enigsde....

Inderdaad ook bij zomertijd. Wintertijd is echter een ander verhaal. Wel opvallend dat jij dit ook hebt. :W
 
Het schijnt dat Ischa M. hier ook last van had en die is nu dus wel mooi dood!
Nou ja, afwachten maar.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel, kijk eens hoe weinig response er op dit topic komt. Zegt ook al weer genoeg.
Dit is heel heel heeeeeeel slecht. Gelukkig weet ik hoe dat komt.
En jullie gelukkig ook.
Anders zou ik me echt dood schamen.
 
:")

Mijn beste slotjes ziiten doorgaans tuusen 18:30 uur en 19:00 uur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan