Wat is voor mij als beginner de ideale motor?

Intruder 1400 kopen, lekker Power en onverwoestbaar blok. Ook wel te koop voor € 2000. Denk ik.

Net te klein budget ben ik bang. Denk dat Eypo 3.000,00 net iets realistischer is (voor een beetje nette)
 
Wat is een echt dikke chopper, een wat bredere. Want jullie vinden mijn voorstellen veelal smalle choppers lees ik. Wat zijn de bredere en zwaardere, dan kan ik daar ook eens goed naar gaan kijken. Er is zoveel te kiezen, zie door de bomen het bos niet
 
Na lang wikken en wegen en veel testritjes, ja het papiertje is binnen!!, besloten dat ik voor een Honda VT750 ga. Weet of heb je een mooie voor een leuke prijs, let me know!
 
Hoi,

Ik ben toevallig 2-3 maanden zelf begonnen met rijden, ik wilde sowieso een cruiser en omdat ik op het A2 rijbewijs ben afgereden moest ik mezelf beperken tot een vermogen van max 32kw.

Ik heb een Honda Shadow 600 gekocht, en vind het echt een geweldige motor. Veel mensen zeggen dattie erg klein is, maar ik vind het zelf wel meevallen. Zo te lezen zijn we ongeveer dezelfde grootte en ik ben zelf nog iets zwaarder.

Ik heb er wel even een ander stuurtje op gezet wat iets verder naar voren staat, omdat ik met het standaard stuur niet echt lekker op de motor zat.

Dus ik zou een Shadow 600 zeker aan kunnen raden als beginners motor :-)

Edit: Lees nu dat je voor de VT 750 ga, ik denk dat ie erg op de mijne lijkt. Behalve dan wat meer vermogen :-)

Groet,

Beaker
 
Laatst bewerkt:
Wat je ook doet, maak een proefrit op een Honda Magna VF750C (laatste model).
Ik denk dat je keuze snel gemaakt is.
Bulletproof, niet (meer) zo duur, zeer rap voor een cruiser.
En met een jet kit zelfs een beest.
Nadeel is dat je maar 14l kan tanken en na 170km al op reserve staat. En hij heeft een ketting, daar zou ik sowieso een scottoiler aan hangen.

Anders is een xvs1100 dik de moeite om mss even door te sparen. (cardan).

Een intruder heeft iedereen al.
 
hoi . missichien nog wel leuk om naar te kijken. een Kawasaki zl900 en iidd die heeft best wel wat power.verder vind ik een vz800 marauder ook et bekijken waard . en als je echt zwaar durft te gaan een mid 90s vt100,mid 90s 1500 vulcan.en verder als je nog verder wil sparen een Suzuki volusia.
hoe gaat et verder met je rijlessen , ik heb em 1,5 week geleden gehaald.
 
Bespaar je de moeite jongens, TS is al ruim 22 dagen niet meer aangemeld geweest......
 
Ik moet over 3,5 week afrijden, lessen gaat erg lekker moet ik zeggen. Helaas was er niet eerder plek bij het CBR. AVB en theorie in de pocket. Ik vind de Honda VT1100 fantastisch, maar ook bovenstaande xvs1100 vind ik echt fantastisch. Ik ben nog steeds aan het dubben, haha
 
Laatst bewerkt:
Sorry Dropje, ik zal jou voortaan toestemming vragen voor een vakantie!
Mwha wat heel vaak gebeurd is dat iemand een topic opent en vaak niet meer terug komt met een oplossing of wat dan ook ;)

Vandaar die opmerking trek het je niet te persoonlijk aan ;)
 
En de yamaha 650 dragstar al bekeken?
Moet te krijgen zijn voor net iets boven de 2000 euro...

Een 650 Dragstar stuurt als een dronken dweil met een lekke band. En er zit te weinig vermogen in om een krant van tafel te trekken. Lijkt me geen denderende tip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan