Wat is wijsheid qua aanschaffen nieuwe motor

Fritz

MF veteraan
27 aug 2004
2.225
1
Nijmegen
Dag mensen,

Ben op dit moment, god hoe raad je het, eigenaar van een divi uit 93. Leuke fiets hoor, maar ik kan nogal slecht leven met de standaard eigenaardigheden die de fiets heeft. Trillingen, ratelen, speedwobble e.d. Daarbij vind ik het een te lichte fiets qua gewicht en vermogen. Hoe dan ook, probeer de fiets te verkopen, gaat waarschijnlijk wel ff duren in het najaar, en wil een andere ervoor weer. Sportieve toerfiets maar wel behoorlijk sportief.van ongeveer rond bj 92. Iemand ideetje? paar dingen die ik al op het oog had:
Kawa gpz900r/600r
Yamaha Fzr 1000/600

groet Fritz
 
Wel eens van zelf dingen uitvinden gehoord :?
We kunnen jou wel gaan vertellen waar je op moet rijden hoor, maar het lijkt mij persoonsgebonden... ;)

Ofwel, ga kijken wat jij mooi vindt en ga eens proefrijden op wat fietsen... :)
Zoek het dus lekkah zelluf uit :P
 
I know I know, sorry, ben zelf al alle sites van de clubs van vele motoren afgeweest om te kijken wat de impressies zijn, veel voorkomende problemen en eigenschappen e.d
Was enkel benieuwd...
Maar goed lama! Zoek ut zelluf wel uit
Vraag was bedoeld om tips te verkrijgen van: Hey denk hier eens over na of kijk eens naar dit type.

Topic closed.
ciao
 
ik zou geloof ik ook liever zoiets als een CBR, ZZR of GSX 600 hebben, ik heb zelf een GPZ900 gehad en von het een erg logge motor en erg gevoelig voor een goede bandenkeus..

Maar idd testrijden is het beste!
 
kijk dat bedoel ik, cbr had ik nog niet aan gedacht. Thanks

CBR is your man,..... :)

Vanaf '92 zien ze er niet zo heel erg gedateerd uit, genoeg vermogen, mooi gewicht, straft niet keihard af bij een foutje, degelijk, eventuele onderdelen zowel 2e hands als nieuw goed verkrijgbaar etc etc. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan