Wat is wijsheid ?

Voor het budget kom je met een SV-650 het dichts bij het Ducati geluid en gevoel.

Gewoon proefrijden. Als de standaard uitlaat er nog onder zit moet je het Duuk geluid er even bijdenken; een slip on demper maakt namelijk op dat gebied erg veel goed.

Freez
 
Ja, maar dan ga je wel ruim over het budget heen vrees ik.
Pantah 500 of 600 red je wel. Schijnen een van de beste ducs (zoniet de beste) ooit te zijn.

Dat noem ik wijsheid, alleen zit het gros niet op die ''oudjes'' te wachten. Ook al rijd je elke monster 600 ermee zoek.
 
Laatst bewerkt:
Tja, je moet er van houden. Persoonlijk spreekt zo een Pantah mij wel aan, leuk spul.
 
Probleem van de duc is dat voor kleppenstellen enzo het hele blok uit de motor gehaald moet worden. Waardoor er veel man uren in gaan zitten, daarom wordt het onderhoud van een duc duur. denk voor een grote beurt aan 2500 euro ongeveer.

Maar het zijn natuurlijk wel heerlijke motoren.
 
Tja, je moet er van houden. Persoonlijk spreekt zo een Pantah mij wel aan, leuk spul.
Alles wat men zoekt bij de bouw van een racer, zit daar al zo goed als op :Y
standaard. Niets meer aan doen. Kijk, daar houden we van :9
 
Laatst bewerkt:
Probleem van de duc is dat voor kleppenstellen enzo het hele blok uit de motor gehaald moet worden. Waardoor er veel man uren in gaan zitten, daarom wordt het onderhoud van een duc duur. denk voor een grote beurt aan 2500 euro ongeveer.

Maar het zijn natuurlijk wel heerlijke motoren.

Ik stel jouw kleppen voor 250 euro, dus als je mij 2500 geeft voor een grote beurt hebben we bij dezen een deal :Y 2500 euro voor een grote beurt is echt onzin :W
 
Ik heb zelf geen duc maar ken iemand die er wel een heeft en die betaald echt 2000+ euro voor een grote beurt met onderdelen. Heeft hij waarschijnlijk gewoon een hele slechte dealer :P.

Ik stel jouw kleppen voor 250 euro, dus als je mij 2500 geeft voor een grote beurt hebben we bij dezen een deal :Y 2500 euro voor een grote beurt is echt onzin :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan