Wat je je redenen om niet vanmiidag te gaan rijden

wat was/is je reden ( geweest)

  • te warm

    Stemmen: 24 30,8%
  • geen tijd

    Stemmen: 14 17,9%
  • ziek

    Stemmen: 3 3,8%
  • motor defect

    Stemmen: 7 9,0%
  • mag niet van partner

    Stemmen: 1 1,3%
  • werken

    Stemmen: 13 16,7%
  • geen motor

    Stemmen: 16 20,5%

  • Totaal aantal stemmers
    78
Moest vanmiddag werken, maar heb vanavond heerlijk :]
Vrees dat alleen het hele dorp heeft gehoord hoe ik in de buurt de vfr door al z'n versnellingen heen heb gejaagd reed geloof ik 140 O-)















mijl........ :P
 
Ik was zo stom een noordelijk rondje IJsselmeer te doen op de 0,25 kW fiets :+

200 km op de teller, en het gevoel dat iemand mijn poten geamputeerd heeft. T zal wel weer slapen op de bank worden, terwijl de Giro aanstaat...... :P
:}

Ik heb even een rondje haarlem gedaan

full


;)
 
Bezig geweest met mijn opknap projectje van m'n cb550. verder op diversion wel m'n rondjes gemaakt naar de praxis en motorzaken voor onderdelen.
 
Ehhh wachten op een brief van de officier van justitie, wanneer ik me rijbewijs weer mag ophalen '(

Vanaf maandag dus al ;(
 
uhm, gister avond gewerkt maar ik ben wel gewoon op de motor er naartoe geweest. Moet zo ook weer :D Ff kijken of ik nog een beetje slalom kan rijden.
 
....k'rij vrijwel iedere werkdag......dus nu kwartier geleden ook....
...nu achter de pc's en controleschermen....'normale'werkdag.. 8-)

k'heb weer een hoop koekblikkers ge-ergerd..... :+ ik stop niet in een file...
 
Omdat ik gister 200 reed over de A9 zonder dat ik wist dat de smeris achter me reed B|
 
Van het weekend in de Eifel geweest. Zonder motor... met zo'n 30 graden vind ik het niet verstandig om in vole bescherming te gaan rijden (hitte is niet zo goed voor m'n concentratie). Dus dan maar niet.
 
ik heb geen roze papiertje en ik was werken toen me pa rondje ging rijden...geen idee of die beschermende kleren droeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan