Wat kan ik voor een Honda GL500 vragen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Provenzano

Die hard MF'er
3 jun 2009
256
2
NL
Afgelopen vrijdag is mijn oom dood gevonden op een parkeerplaats. Vermoedelijk een hartaanval. Hij was 47.

Tot onze verbazing zagen we dat hij een motor heeft staan in zijn kelder. Een Honda GL500 uit 1983 met 32000 op de teller. Motor ziet er goed uit op een scheurtje in het zitje na.

De nabestaanden vroegen aan mij of ik er wat aan had, maar na het bekijken van de motor denk ik niet dat ik er mee wil rijden. Het model is me te oud helaas.
Nu vroegen ze zich af wat ze ervoor konden vragen als ze het te koop zouden zetten.
Tja, dat weet ik dus niet. Maar wellicht dat iemand hier wel een indicatie kan geven.

Zover ik kan zien is de motor in goede staat. Koffers zitten er ook bij. Wel zijn we nog op zoek naar het sleuteltje, maar die zal wel boven water komen. Mijn oom heeft de fiets al sinds 1990 in zijn bezit.
 
Gecondoleerd met het verlies van je oom.

De motor zou ik toch eerst even bekijken, wanneer hij niet meer start en rijd zal hij niet veel meer opleveren, en tenzij je een echte verzamelaar tegen het lijf loopt zou hij rijdend ergens tussen de € 600,- en € 1000,- waard zijn.

Maar misschien zijn er hogere bieders in dit topic
 
Gecondoleerd!

Ik bied 60,-

Maar waarom te oud om op te gaan rijden
Voor erbij toch een leuk ding??
Lekker een beetje poetsen en conserveren, word hij alleen maar meer waard van *D
 
Afgelopen vrijdag is mijn oom dood gevonden op een parkeerplaats. Vermoedelijk een hartaanval. Hij was 47.

Tot onze verbazing zagen we dat hij een motor heeft staan in zijn kelder. Een Honda GL500 uit 1983 met 32000 op de teller. Motor ziet er goed uit op een scheurtje in het zitje na.

De nabestaanden vroegen aan mij of ik er wat aan had, maar na het bekijken van de motor denk ik niet dat ik er mee wil rijden. Het model is me te oud helaas.
Nu vroegen ze zich af wat ze ervoor konden vragen als ze het te koop zouden zetten.
Tja, dat weet ik dus niet. Maar wellicht dat iemand hier wel een indicatie kan geven.

Zover ik kan zien is de motor in goede staat. Koffers zitten er ook bij. Wel zijn we nog op zoek naar het sleuteltje, maar die zal wel boven water komen. Mijn oom heeft de fiets al sinds 1990 in zijn bezit.
Gecondoleerd. Had je een goede band met je oom? Dan gewoon lekker houden en als winterfiets gebruiken, denk je onder het rijden nog eens terug aan hem.
 
Laten we er geen biedingstopic van maken mensen...dan maak ik in de toekomst wel een ander topic voor aan.

Goede band met mijn oom? Mwua, de beste man was zwaar depressief en de laatste jaren kwam er niet veel meer uit helaas. Neemt niet weg dat ik hem respecteer in hoe hij was.

Ik heb helaas te weinig plaats om deze als 2de motor erbij te hebben. Daarbij vind ik het model ook ongelovelijk foeilelijk :) maar uit respect voor de beste man zal ik er eens over nadenken.
 
vertel ook even welk model het is, een kale, een custom, bestond de silver wing toen al?
als hij origineel is moet minimaal 500 lukken.
logisch dat je oom depressief was, hij heeft al jaren geen motor meer gereden '(
 
De silverwing bestond al vanaf 1982 zover ik weet. En volgens mij is het gewoon een originele. Zag er eentje op MP staan voor 1400 euro met 72000 op de teller.
Ik zal er eens foto's van schieten als ik weer daar ben.
 
Gecondoleerd. Ik denk te weinig gegevens te hebben om een waardebepaling te doen. Ik zou hem gewoon op Markplaats zetten en kijken wat er geboden wordt. Kan je daarna altijd nog besluiten of je gaat verkopen.

Er zijn nog meer verkoop sites, specifiek voor motoren (bikenet bijvoorbeeld).
 
Volgens mij zijn er mensen die niet kunnen lezen. Dit is geen biedtopic!!

En alleen al aan onderdelen haal ik er enkele honderden euro's uit, dus helaas, zulke belachelijk lage biedingen hoef je bij mij niet mee aan te komen.
 
Wil je hem verkopen?
Wat is dan je prijs?

Ik reageerde vanwege de reactie "(serieus bod)"
Iedereen weet dat 100 euro niet serieus te noemen is.

Voor een goede prijs ben ik wel geïnteresseerd.
 
Wil je hem verkopen?
Wat is dan je prijs?

Ik reageerde vanwege de reactie "(serieus bod)"
Iedereen weet dat 100 euro niet serieus te noemen is.

Voor een goede prijs ben ik wel geïnteresseerd.


Volgens mij zijn er mensen die niet kunnen lezen. Dit is geen biedtopic!!

En alleen al aan onderdelen haal ik er enkele honderden euro's uit, dus helaas, zulke belachelijk lage biedingen hoef je bij mij niet mee aan te komen.



[modbreak]
Deze opmerking ging in dit kader te ver :W
[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan