Wat kan ik vragen voor een Ducati 900 SD uit 1977

900 SD

Rookie
30 okt 2004
3
0
Emmen
Wat kan ik vragen voor een Ducati 900 SD uit 1977.

Beste mensen,

Ik ben hier net nieuw op het forum, dus als dit bericht verkeerd geplaatst staat bied ik hier voor alvast mijn excuses aan.

Ik heb een tijdje geleden een advertentie op marktplaats geplaatst over mijn klassieke Ducati 900 SD uit 1977.

Ik kreeg hier op veel e-mails, maar naar het noemen van mijn richt prijs(€5000,-), haakte iedereen af.

Ik dacht dat dit een redelijke prijs was, aangezien bij het surfen op internet ik veel hogere prijzen tegen kwam.

Even een korte beschrijving van mij motor:
De motorfiets is goed; het motorblok loopt prima. De motorfiets heeft 43.000 km gelopen. Hij ziet er goed uit en is vrijwel origineel (de top-half is een accessoire).

Is de prijs van €5000,- echt veel te hoog?.

Mvg Westerhof.
 
Denk dat je met zo'n mooie koningsasser Duc op het verkeerde forum zit.
Meldt je aan op: http://www.beneluxheads.com
Het forum voor (koningsassers) Ducati rijders tot ca. bouwjaar 1987.
Hier zitten vele Ductisten met koningsassers die er meer over kunnen vertellen.
 
Wat kan ik vragen voor een Ducati 900 SD uit 1977.

Beste mensen,

Ik ben hier net nieuw op het forum, dus als dit bericht verkeerd geplaatst staat bied ik hier voor alvast mijn excuses aan.

Ik heb een tijdje geleden een advertentie op marktplaats geplaatst over mijn klassieke Ducati 900 SD uit 1977.

Ik kreeg hier op veel e-mails, maar naar het noemen van mijn richt prijs(€5000,-), haakte iedereen af.

Ik dacht dat dit een redelijke prijs was, aangezien bij het surfen op internet ik veel hogere prijzen tegen kwam.

Even een korte beschrijving van mij motor:
De motorfiets is goed; het motorblok loopt prima. De motorfiets heeft 43.000 km gelopen. Hij ziet er goed uit en is vrijwel origineel (de top-half is een accessoire).

Is de prijs van €5000,- echt veel te hoog?.

Mvg Westerhof.


Mooie fiets zo'n Darmah.
Heb zelf ook een koningsasser, ben er zelfs helemaal weg van.

Ik zou evt ook wel interesse in de jouwe hebben, ware het niet dat ik op het moment enigzins 'teveel' heb en er niet zomaar weer één bij kan kopen.

Mocht je evt een (niet te duur geprijsde) GSX-R1100w (ik weet het een 'echte Duc'voor een Gix, niet als een belediging opvatten he ;) ) als betaling accepteren? dan uh............laat maar wat weten, stuur ik je tzt wel mijn e/mail adres of GSM nummer

TK:Hakinnen's GSX-R1100w&TL1000R

;)
 
Hier is een plaatje van de motor.

Owja, ik heb niet echt belang stelling in je suzuki, sorry.
Ik zie mij zelf niet echt op zo'n ding zitten.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/135449/ed04ed4224ced886998bae1078a35fba (ducati1.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
Hier is een plaatje van de motor.

Owja, ik heb niet echt belang stelling in je suzuki, sorry.
Ik zie mij zelf niet echt op zo'n ding zitten.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan