Dag allen,
Sinds kort ben ik in het bezit van een Honda CB-1. Een model met 400 cc en 42 kw. Zelf bezit ik een A2 rijbewijs en zou ik in principe niet op de motor mogen rijden. Hoewel deze wel begrensd is op 35 kw en hier ook een uitdraai van is, wil ik de gok niet meer nemen. Ik wil hem dus via de RDW terug op 35 kw voeren. Het model is oorspronkelijk nooit in NL verkocht, alles is via de grijze import. TÜV kitjes en dergelijke zijn er dus helaas niet en ook de Honda dealers kunnen me niet helpen.
Ik ben dus overgeleverd aan de grillen van dat nare RDW. Nu is één van de vorige eigenaren erg creatief met de motor geweest. Als in; alle verlichting vervangen, custom kappen, stuur en vooral een uitlaat die enorm veel geluid maakt. Vooral dat laatste lijkt me iets waar ze over kunnen vallen (ik ga er sowieso een andere uitlaat op zetten). Toch vraag ik me af of dit voldoende is. Vandaar ben ik benieuwd naar de vraag;
Op welke punten letten ze bij de RDW als je 'm komt brengen om het vermogen terug te voeren?
Sinds kort ben ik in het bezit van een Honda CB-1. Een model met 400 cc en 42 kw. Zelf bezit ik een A2 rijbewijs en zou ik in principe niet op de motor mogen rijden. Hoewel deze wel begrensd is op 35 kw en hier ook een uitdraai van is, wil ik de gok niet meer nemen. Ik wil hem dus via de RDW terug op 35 kw voeren. Het model is oorspronkelijk nooit in NL verkocht, alles is via de grijze import. TÜV kitjes en dergelijke zijn er dus helaas niet en ook de Honda dealers kunnen me niet helpen.
Ik ben dus overgeleverd aan de grillen van dat nare RDW. Nu is één van de vorige eigenaren erg creatief met de motor geweest. Als in; alle verlichting vervangen, custom kappen, stuur en vooral een uitlaat die enorm veel geluid maakt. Vooral dat laatste lijkt me iets waar ze over kunnen vallen (ik ga er sowieso een andere uitlaat op zetten). Toch vraag ik me af of dit voldoende is. Vandaar ben ik benieuwd naar de vraag;
Op welke punten letten ze bij de RDW als je 'm komt brengen om het vermogen terug te voeren?