Wat koop je het best voor <1000 EU en pré 1980?

XS Eleven, so cool.... Maar Deutschland... Kan een dikke café racer worden... Importeren is nou ook weer niet de bedoeling, Hmm, maar heel erg bedankt, dit is wel een model hoog op de lijst..... En 1500 is niet duur als ie goed loopt en onderhouden is....
is vlak over de grens, en importeren kost 100 euro bij zo'n ding..maar er staan ook diverse CX 500's en XS750..leuke bij mobile.de is dat je elk zoekcriterium kunt opgeven, prijs, bj, vermogen etc, en in dld geld ook een keuring voor motoren, dus die zijn over het algemeen goed onderhouden of beter dan hier, en daar mag je niets met verborgen gebreken verkopen ( tenzij er bij staat voor export of iest dergelijks
 
is vlak over de grens, en importeren kost 100 euro bij zo'n ding..maar er staan ook diverse CX 500's en XS750..leuke bij mobile.de is dat je elk zoekcriterium kunt opgeven, prijs, bj, vermogen etc, en in dld geld ook een keuring voor motoren, dus die zijn over het algemeen goed onderhouden of beter dan hier, en daar mag je niets met verborgen gebreken verkopen ( tenzij er bij staat voor export of iest dergelijks
Heb helaas niet zoveel tijd maar ik zal er dan toch eens dieper induiken. Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat, import procedures, kenteken op NL zetten etc. Ben er totaal niet mee bekend, maar wat je allemaal zegt klinkt interessant.
 
Heb helaas niet zoveel tijd maar ik zal er dan toch eens dieper induiken. Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat, import procedures, kenteken op NL zetten etc. Ben er totaal niet mee bekend, maar wat je allemaal zegt klinkt interessant.
Hier kun je wel even mee vooruit,
 
laatst gedaan met een enduro,
ze zijn even een half uurtje bezig..
maar als alles op de plek staat waar t hoort te staan..
easy piecie..
 
Ik zou voor zo'n project even een setje startkabels en een litertje benzine meenemen. Heel apart dat die dingen allemaal de accu missen. Er zou toch niets met de motor zijn? Nee, die is lopend weggezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan