Wat koop je nou voor € 10.000,- (nieuw)?

  • Onderwerp starter Anoniempje599
  • Startdatum
A

Anoniempje599

Guest
Wat voor leuke, nieuwe motor koop je nou voor € 10.000,-?

Dus niet € 10.500,- nee de grens is echt € 10.000,- voor een nieuwe motor.

Ook de inruil even niet meenemen in je aanschaf, gewoon eens kijken wat er zoal te koop is voor dat bedrag.

Motiveer je antwoord. :)
 
Wat voor leuke, nieuwe motor koop je nou voor € 10.000,-?

Dus niet € 10.500,- nee de grens is echt € 10.000,- voor een nieuwe motor.

Ook de inruil even niet meenemen in je aanschaf, gewoon eens kijken wat er zoal te koop is voor dat bedrag.

Motiveer je antwoord. :)
heeel veeeel
en ga je uit van de vraagprijs of waarvoor je ze eventueel wel voor mee kan nemen :)
 
Wat voor leuke, nieuwe motor koop je nou voor € 10.000,-?

Dus niet € 10.500,- nee de grens is echt € 10.000,- voor een nieuwe motor.

Ook de inruil even niet meenemen in je aanschaf, gewoon eens kijken wat er zoal te koop is voor dat bedrag.

Motiveer je antwoord. :)

Helaas niet 1 van mijn smaak -O-
 
heeel veeeel
en ga je uit van de vraagprijs of waarvoor je ze eventueel wel voor mee kan nemen :)
Nee, gewoon de prijs van een motor zoals ze bij de importeur geprijst staan, dus geen aanbiedingen, overjarige modellen etc. etc. De katalogusprijs van een nieuwe motor.
 
Ook zelf even reageren natuurlijk. Een Harley-Davidson Sporter 883R. :}
 
maximum 10.000 ? en minimum ? O-)
anders kan je heeeel veel fietsen kopen :Y
 
KTM Supermoto }) :]

Als een supersport in zijn 1 zit hebben wij bij wijze van spreken al 6 keer meer lol gehad. Er komt een lekkere geluidje uit. Nadeel je bent zo je rijbewijs kwijt O-)
 
BMW F800S...

Ja, een echte BMW voor < €10.000,- ;) .

Mooie stuurfiets, leuke verschijning en anders dan de overige eenheidsworst *O* .
 
KTM Supermoto }) :]

Als een supersport in zijn 1 zit hebben wij bij wijze van spreken al 6 keer meer lol gehad. Er komt een lekkere geluidje uit. Nadeel je bent zo je rijbewijs kwijt O-)
Ik heb net ff gecheckt op de site van KTM, inderdaad, zo'n 640 model onder de 10.000,- netjes, ook die LC4 Adventure is nog onder de 10.

Had ik niet verwacht, zo zie je maar weer.
 
KTM Supermoto }) :]

Als een supersport in zijn 1 zit hebben wij bij wijze van spreken al 6 keer meer lol gehad. Er komt een lekkere geluidje uit. Nadeel je bent zo je rijbewijs kwijt O-)
Wat is eigenlijk het verbruik van zo'n motorfiets. Sportief en normaal?
 
Je hebt problemen met een motor vinden voor 10 mille? :?
Keus genoeg zou ik zeggen? :X
Nah, hierzo dan:
05_yamaha-tricker-08.jpg

Adviesprijs is iets van €4.300,- geloof ik. :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan