Wat kost 170 in 80-gebied?

Mooi man, nu kan je gaan sparen -O-

Maar je kunt wel weer rijden *O*

Het is wel slim om het nu even rustig aan te doen, tot dat alles weer is overgewaaid.
Nog een keertje gepakt worden lijkt niet verstandig :+
 
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaahhhhhh!!

net terug van de officier, mijn bezwaar was dus goed genoeg.
ik krijg volgende week mijn rijbewijs terug. De boete wordt daarin tegen wel hoger hoe hoog hoor ik pas bij de rechter..
Maar ik kan wel weer naar me werk, en touren op de motor
Gefeliciteerd! En nu sparen maar :+
 
Beste M-Fers

Ik heb me rijbewijs nog niet via de post mogen ontvangen.
Wel heb ik te horen gekregen wanneer de zitting zal plaatsvinden, die is halverwege juni.
Dat is dus nog eerder dan verwacht.
De uitspraak word bekendgemaakt voor de M-F boete pot
gr rik
 
Tja zelfde geval ging om dit stukje weg, was toen geen auto te bekennen.

[afbeelding]

Kwam van een zijweg en even snel opschakelen naar de 6 en toen af laten zakken naar een legale snelheid, eikel had me toen natuurlijk al lang en breed gemeten (volgens hem op 1,5km afstand). Lullige aan een lazermeting is dat ze je hoogst gemeten snelheid pakken ipv gemiddelde zoals je altijd op wegmisbruikers ziet.

Iemand een idee wat ik kan verwachten? vorig jaar met 49 te hard in de bebouwdekom geflits en vandaag staande gehouden met 83 te hard op een 80 weg. Geen puntenrijbewijs.

Meer nieuws; Voorgekomen bij OvJ begon met 6maand ontzegging en een boete maar omdat ik student ben en mijn rbw nodig ben voor werk en mijn werk om mijn studie te betalen ben ik er vanaf gekomen met een geldboete.
 
Laatst bewerkt:
Proficiat, das een mooie overwinning op de Koos Spee brigade.

Dat lijkt maar zo.
Het is nog altijd mogelijk dat er een ontzegging uit rolt op de zitting, ongeacht of de Ovj die eist of niet. Daarnaast zal de boete evengoed zeer doen en moet je toch daarna nog blijven uitkijken....
 
Meer nieuws; Voorgekomen bij OvJ begon met 6maand ontzegging en een boete maar omdat ik student ben en mijn rbw nodig ben voor werk en mijn werk om mijn studie te betalen ben ik er vanaf gekomen met een geldboete.

En hoe hoog is de boete??
 
bezwaar maken heeft nu ook geen zin meer onze vrienden van de politie lezen hier ook mee.....

ipscan.... check....
whois..... Check.....
Email onderscheppen ... check.....
adres opvragen ....check...

dude lees je wel? ;-) Ik heb al bezwaar gemaakt
 
Toch wel blij dat die agent mij niet heeft gesnapt toen ik met 220 voorbij kwam op de 80weg *O*

Ff denken..... ipscan.... check....
whois..... check.....
Email onderscheppen ... check.....
adres opvragen ....check...
Ik ben politieman.....check

Dus je bent zwaar de Sjaak........ :Y :N :N :N
 
Ff denken..... ipscan.... check....
whois..... check.....
Email onderscheppen ... check.....
adres opvragen ....check...
Ik ben politieman.....check

Dus je bent zwaar de Sjaak........ :Y :N :N :N
Ik ben wel 's geflitst met 280 km/h op de klok. Nooit een boete voor gehad, dus die opsporingskwaliteiten van jullie vallen tegen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan