Wat kost bij jou een liter euro loodvrij?

19 jun 2001
80
0
Als er ergens een groot verschil inzit is het wel de benzineprijs. Bij ons in Ede kost een liter euro 1.15 terwijl in Barneveld (15 km verder) slechts 1.08 betaald te worden.

Wat kost een liter bij jou?
 
1.08 ofzo, 1.09... bij Utrecht Overvecht zit een goedkope pomp, vlak daarna zit de BP en tegenover de Shell, die moeten dus concurerende prijzen hebben, je ziet soms prijzen bij de Shell die je nergens anders in NL ziet ;)
 
1.05 of 1.06 bij de Tango. Bij de Pruis, 5 km verder oostelijk, soms nog 1 Euro.
 
1.05 of 1.06 bij de Tango. Bij de Pruis, 5 km verder oostelijk, soms nog 1 Euro.

Ik hoor wel eens rare verhalen over Tango, de pa van een vriend van me staat op de markt en heeft achter z'n auto altijd zo'n grote kar. Met gewone benzine trekt ie die rustig mee, maar met Tangoshit wil het niet echt goed gaan... het is in principe van de zelfde raffinaderij, maar mist wat additieven... vind het ook wat vaag dat het ding dan geen kar meer kan trekken maar het is niet de eerste keer dat ik zoiets hoor over hele goedkope benzine ;)
 
Was die €1,08 bij de Tango op het industrieterrein of bij een 'gewoon' tankstation?
 
Was die €1,08 bij de Tango op het industrieterrein of bij een 'gewoon' tankstation?

Ik neem aan dat je het over mijn bericht had :

is bij een gewone pomp, Tango zit in Maarssen bij Bisonspoor (ook geen industrieterrein) en das niet Utrecht Overvecht......

Had je het niet over mijn bericht : dan sorry :)
 
1,15 hier aan de pomp in het dorp.

En 1000 meter verder van mijn huis kost het 0,98 eurocent :D
 
€ 1,123 (texaco) 150m van m'n huis. Ga je iets verder dan scheelt het soms 1-2 cent maar dan houd het meestal wel op.
 
Ik hoor wel eens rare verhalen over Tango, de pa van een vriend van me staat op de markt en heeft achter z'n auto altijd zo'n grote kar. Met gewone benzine trekt ie die rustig mee, maar met Tangoshit wil het niet echt goed gaan... het is in principe van de zelfde raffinaderij, maar mist wat additieven... vind het ook wat vaag dat het ding dan geen kar meer kan trekken maar het is niet de eerste keer dat ik zoiets hoor over hele goedkope benzine ;)

Lijkt me sterk. Heeft 'ie misschien per ongeluk een te laag octaan gehalte getankt? Ik moet hem vandaag nog volgooien dus zal ik voor de afwisseling maar eens de Shell proberen. Kijken oftie sneller :]
 
Lijkt me sterk. Heeft 'ie misschien per ongeluk een te laag octaan gehalte getankt? Ik moet hem vandaag nog volgooien dus zal ik voor de afwisseling maar eens de Shell proberen. Kijken oftie sneller :]

Sneller zal ie niet lopen. Te laag octaan? Ik weet het niet. Ook bij m'n stage had iemand weer eens goedkope benzine getankt (op het terrein is een pomp), z'n auto liep gewoon soms te stotteren met het gas... heeft ie alleen last van als ie dat tankt ipv bij een 'normale' pomp... het blijft raar. Of het ligt gewoon aan de motoren..

als je super moet tanken, maar je tankt euro 95, werkt het wel maar is het volgens mij ook niet helemaal goed voor het blok....
 
Ik neem aan dat je het over mijn bericht had :

is bij een gewone pomp, Tango zit in Maarssen bij Bisonspoor (ook geen industrieterrein) en das niet Utrecht Overvecht......

Had je het niet over mijn bericht : dan sorry :)

Excuses aanvaard ;) . Ik had het over de post van Suzuki (is bij mij in de buurt). Ik zal de volgende keer wel ff quoten voor de duidelijkgeid :)
 
Heb maar ff nieuw Topic gemaakt van mijn antwoord.

Bespaar tot 6 EuroCent per liter benzine

En dat vond Maximum blijkbaar niet OK, dus zet ik hem hier maar neer:

Lees net het topic van Suzuki "Wat kost bij jou een liter euro loodvrij?", en dacht laat ik maar ff een nieuw topic maken om mijn antwoord in te zetten, want ik denk dat jullie het allemaal wel willen horen. Ik gebruik bij het tanken een kortingspas van United Consumers, zij registreren met die pas iedere tankbeurt en aan het einde van het jaar word je korting berekend aan de hand van het totaal aantal liters dat je hebt getankt, en hoe meer je tank hoe meer korting je krijgt, tot 6 cent per liter dus.

Zie hier een stukje van hun site en een overzicht van de korting die ik kreeg van juli 2001 tot feb. 2002


Krijg nu bij ruim 185 tankstations van alle grote merken forse korting. De korting kan maar liefst 6 eurocent per liter bedragen. Wekelijks komen er nieuwe stations bij!



Uw afgesloten kortingsperiode 1 juli 2001 tot 1 feb. 2002
Uw totaal aantal liters 1177.04 liters
Uw bereikte kortingsstaffel 6 euro cent

Uw bereikte besparing deze periode € 70.62

Korting reeds ontvangen aan pomp - € 11.48
Teveel betaald aan pomp + € 0.21
Card kosten - € 2.5

--------------------------------------------------------------------------------


Uw opgebouwde kortingstegoed € 56.85
( incl. € 9.08 BTW.)
Uw kortingstegoed wordt op 1 maart 2002 op het door u opgegeven rekeningnummer en/of goede doel overgemaakt.

Dit leverde u via UnitedConsumers een besparing in geld op van € 70.62.
Ter vergelijking, een spaarsysteem van één van de oliemaatschappijen
(Airmiles, FreeBees, Rocks, TigerPoints, PowerPoints, ..) levert u
gemiddeld € 12.02 op in producten (of € 6.67 in geld).




Is dus wel de moeite waard lijkt mij zo. Verder geven zij ook nog korting op groene stroom en GSM abo's, dus ik zou zeggen ga er snel eens kijken.
Mocht je denken ja dit is wat voor mij, ben dan zo vriendelijk om bij het aanmelden bij het onderdeel "waar kent U ons van" mijn e-mail adres in te vullen (PLA.Daemen@Bigfoot.com).

UnitedConsumers
 
Laatst bewerkt:
Be ik blij dat in hoogeveen woon toch 1x per jaar een benzine oorlog betaal nu bij de BP 1,05 of bij de komas 1,03 !!!! :] :]
 
1,049.

Dat is bij ons de prijs voor 1 litertje euro, zonder prijzenoorlog.
En da's notabene bij de Shell... :+
 
Gisteren:
1,076 bij de buurtpomp,
1,071 bij de Tango,
1,23 bij een pomp a/d snelweg...

Was dus heel blij da'k alleen wat vliegjes van me vizier heb mogen peuteren bij de pomp en niet het tankje vullen...
 
Ga gewoon altijd bij Jet, voor heen Shell(99+) nooit op de snelweg. Heb ondervonden dat ie met 'witte' benzine niet zo lekker draait en minder trekt, ok verbruikt ie wat meer. Betaal liever wat meer als ie ook nog minder verbruikt komt het toch op hetzelfde nee.
 
Hebben jullie ook een pasje van een bepaald station
Ik heb er een van Total bij ons in het dorp,je krijgt 1,5 cent korting en de rekening wordt eens per maand afgeschreven
 
Ik let er eigenlijk niet op, wat het kost.

Als me fiets weer wat lust, ga ik naar het eerste beste pompstation...of het nou een witte in een dorp is of langs de snelweg.

Ik heb wel een pasje van de Shell en nog ergens 1 van, maar ga er niet speciaal heen rijden.

dorst = dorst
 
Geen idee wat benzine kost, ik gooi hem gewoon vol alsie leeg is en kijk niet naar de prijs, hij moet toch weer vol.
 
Handige site:

http://www.anwb.nl/servlet/Satellite?pagename=OpenMarket/ANWB_auto/Tankstation_zoekpagina (ANWB brandstof prijzen per regio)

Weet wel dat er in B.v. Soest en omgeving een benzine oorlag is. En daar is het altijd een x aantal cent onder de landelijke advies prijs

http://www.anwb.nl/servlet/ContentServer?pagename=OpenMarket/ANWB_nieuws/Autoindex&rubriek=Autonieuws (Actuele brandstof advies prijs)
Die altijd belachelijk duur is ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan