Wat kost bij jou een liter euro loodvrij?

Excuses aanvaard ;) . Ik had het over de post van Suzuki (is bij mij in de buurt). Ik zal de volgende keer wel ff quoten voor de duidelijkgeid :)

Teun,

Hij kost overal in Barneveld 1.08, omdat de tango op het industrieterrein is gekomen. Alle andere pompen zijn meegegaan. Scheelt mega veel per liter met Lunteren.
 
BP, Delft: 1,155/liter, maar dan is er wel iemand die het er voor je ingooit.
Shell, Delft, in de buurt van het politiebureau: ong 5 cent minder, maar dan moet ik omrijden. Misschien toch wel de moeite. Ik heb daar Pura, voor de prijs van gewone 95 bij de BP. Ik zou dan toch Pura tanken, dat is me tot nu toe goed bevallen nl.
 
Ik heb werkelijk geen idee. Als ik in duitsland ben dan tank ik daar even. Ga daar echter niet speciaal naar toe rijden. Sinds kort mag ik de leasepas gebruiken voor de motor dus maakt het niet meer uit waar ik tank :)
 
Woon redelijk dicht bij de Duitse grens, maar ik tank er nooit. Vind het te omslachtig voor maar 15 liter brandstof.
Het schommelt hier tussen de 1.07 en 1.10.
 
Ik zou het niet weten..

Motor zegt: 'k Heb dorst.
En vervolgens gooi ik er weer peut in. 't Moet erin, dus waarom letten op de prijs?
 
De laatste keer dat ik getankt heb hier in het dorp kostte het mee ongeveer 1,11 maar inderdaad fiets zegt dorst dan zeg ik tanken! En de prijs :? zal wel hobby is hobby, zeg ik altijd maar en die mag geld kosten :)
 
Geen idee wat benzine kost, ik gooi hem gewoon vol alsie leeg is en kijk niet naar de prijs, hij moet toch weer vol.

:^

Ik betaal gewoon. En ga zeker niet voor een paar rotcenten omrijden. (of het moet zijn dat ik meteen een paar mooie bochten mee kan pikken).
Heb wel een Freebees pasje. Probeer dus als het ff kan bij een BP pomp te tanken.
 
Je hebt altijd mensen die mazzel hebben :?

Waarschijnlijk ook altijd mooi weer :(

Waarschijnlijk ook altijd mooie bochten :(

Waarschijnlijk ook altijd mooi ........ *D

Spanje :}
Altijd mooi weer valt wel mee (aan de golf van Biskaje), ben ook niet zo'n fan van heel het jaar hitte..
Verder behalve benzprijs en verschrikkelijk veel mooie bochtjes errug weinig van die flitsapparaten en (hier in Baskenland) flexibele pliessie wat motors betreft. :}

Toch mis ik Nederland wel 's (heel soms...) ;)
 
hier iets van 1,23 in gouda.

ik tank ook gewoon want voor 11 euro 230 km rijden redde ik bij lange na niet met het koekblik, dus ik tank nu met een lach!!
 
Alle tankstations in eindhoven/best/nuenen/leende hanteren dezelfde prijs
€ 1,149
en ik tank toch bij de tankstation die ik het eerst tegenkom als mijn lampje brand :)
 
Alle tankstations in eindhoven/best/nuenen/leende hanteren dezelfde prijs
€ 1,149
en ik tank toch bij de tankstation die ik het eerst tegenkom als mijn lampje brand :)

Ik heb niet zo'n lampje, ik moet echt in de benzine tank loeren om te kijken hoeveel er nog inzit. Maar al ik 200 km op mijn dagteller heb staan ga ik meestal wel tanken. In Zwolle bij de texaco kost 1 litertje 1,13 Euro.
 
Toevallig standaard pomp 400m van mun huis
95 = EUR 1,082

En als ie bijna leeg is, moet ie wel vol he!? (als je nog thuis wil komen)
 
Ik heb niet zo'n lampje, ik moet echt in de benzine tank loeren om te kijken hoeveel er nog inzit. Maar al ik 200 km op mijn dagteller heb staan ga ik meestal wel tanken. In Zwolle bij de texaco kost 1 litertje 1,13 Euro.

Dat lampje van mij gaat in de stad ( dus onder de 100 km/h ) wel op tijd branden maar als ik harder als 100km/h rijd brand ie ook ongeveer 10 km nadat ik hem al op reserve zet.
en dat doe ik dus ongeveer 1x per anderhalve dag :D

Ik zou willen dat die 25kw kit eruit kon dan zou die een stukje zuiniger zijn ( hoop ik )
 
Terug
Bovenaan Onderaan