Wat kost een afstelbeurtje??

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Ik denk dat de problemen van mn CB400 gewoon door een slechte afstelling van de carbs komen, dus ik overweeg om het beeste toch maar (tegen al mn principes in) naar de dealer te brengen...maar voor dat ik dat doe, wil ik toch wel even weten wat een afstel beurtje over het algemeen kost. Iemand?
 
1) Profi! (met rijvaardigheids-papiertje)
2) 1/2 uurtje loon ofzo (20euro :? )

edit:
Het afstellen van de carbs moet je zien als 't toefje slagroom op 'n stuk taart. Dat maakt zeg maar het feest compleet.

De afstelling maakt het verschil of je uit het blokje haalt wat erin zin. Mijn 400 ziet eruit als een 'gebakje', maar als 't blokje eenmaal warm is en ik boven de 7000rpm ga rijen gaat ie als 'n tiet :9 .

edit2:
Oh ja, weet je nog dat plaatje van m'n kapotte zuiger? Dat had dus te maken met een te arm afgesteld, warmgelopen blok. ;( (in combi met extreme omstandigheden)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon doen, kost je een paar tientjes. En ondertussen meekijken en die monteur de oren van zijn/haar kop vragen, zodat je het de volgende keer zelf kunt.. :P :P
 
Shoot!! Alle dealers in de buurt hebben een wachttijd van 2 weken! kut kut kut, kan ik dus niet mee de 18de.... :(
 
In dat geval: gewoon om advies vragen en dan zelf proberen. Met onze geweldige hulp moet je toch een eind kunnen komen! :P Geen andere CB-liefhebbers in de buurt die kunnen helpen?
 
Ik bedenk me net dat er een maand geleden iemand wel een monteurtje voor me wist mocht dat nodig zijn. En dat is nodig! Vanavond maar even een belletje plegen :) Die kerel had ook synchronisatie testers en de hele meuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan