Wat kost een brik?

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.791
470
Om de verveling tegen te gaan op deze lamme vrijdagmiddag effe een polletje. Hoeveel kostte jouw brik???

Ook leuk om de supersporters te laten zien dat je voor weenagh geld ook best lol kunt hebben!!! :P :P
 
Laatst bewerkt:
Om de verveling tegen te gaan op deze lamme vrijdagmiddag effe een polletje. Hoeveel kostte jouw brik???

Ook leuk om de supersporters te laten zien dat je voor weenagh geld ook best lol kunt hebben!!! :P :P
Jouw toekomstige tussen de 500 en 700 Euro :P
 
De dagwaarde van mn brik hangt af van de olie en de benzine die er in zit :) . Ik heb dr Augustus 2001 gekocht voor 3000 piekjes (Guldens dus he).

PS: voor mij geen lamme vrijdagmiddag, want ik ben al thuis. En om je helemaal lekker te maken: ik heb net al rondjes gereden :P :9 :P :9 :P :9 :P :9 :P :9
 
Laatst bewerkt:
Ik kan mee doen aan dit topic omdat ik dus net een uur in het bezit ben van mijn eigen "brikkie"
CB550K 1980 500 euro. Eindelijk kan ik weer eens lekker gaan tuffen. Voor piccie zie topic Advies CB550
 
Ik kan mee doen aan dit topic omdat ik dus net een uur in het bezit ben van mijn eigen "brikkie"
CB550K 1980 500 euro. Eindelijk kan ik weer eens lekker gaan tuffen. Voor piccie zie topic Advies CB550

Mooi! Rij je zondag mee met de ouwebrikkentour? :P :P
 
Spijtig he. Heb he tpiccie net even bekeken, ziet er goed uit! Gefeliciteerd ermee en veel plezier!!

Dank je, ik moet zeggen dat ondanks dat het zo'n oud beestje is dat hij heel lekker rijdt. Hij loopt alleen niet zo goed stationair.
 
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar was meer dan 3000 pleurootjes (kan dan ook bijna niet zeggen dat het een brik is, al zijn de koppelingsplaten waarschijnlijk wel versleten :( ) Mag gelukkig wel meedoen met de OBT :}
 
Tis natuurlijk wat de gek er voor geeft.
Ik heb er zo'n 7 jaar geleden 2500 gulden voor betaald. Stond toen nog maar 32000 km op de teller. inclusief nieuwe uitlaat.
Als iemand er 500 euro voor geeft is ie verkocht.

Piccie:
misc.php
 
Mijn eerste brik kostte 1400 hollandsche florijnen.
En mijn tweede 100 euro (rijdend brik met te lage versnelling -> hoop lol).
Dagwaarde is nu 100-35(olie+iflter)-50(oude kettingset) = 15 euro met lege tank & laag oliepeil :P
 
mmm €700,- heb ik betaald. Was echt te geef! Voor m'n cb400'je heb ik fl 900,- betaald. (incl de originele 4in1!!), maar ja...die's gejat....
 
Terug
Bovenaan Onderaan