revite
MF'er
hoi mensen het zit behoorlijk tegen met mn motor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat wil je? Titanium er in verwerkt of gewoon een revisie? welke fiest?9 ton
E 364,68dus ik bedoel als de kop er afgehaald word wat zo iets kost
gr revite
Wil je het zelf loshalen of wil je het laten doen??
Vanag de 22e ben ik weerdruk in me garage bezig en kan je dus langskomen in zoetermeer.
Kan ook pas een juiste prijs noemen als ik weet wat er defect is en vervangen zou moeten worden.
Klepdeksel pakking,koppakking,voetpakking,klepseals in ieder geval.
Verder de arbeid 2,5 uur en alles is open dan kan ik kijken wat het je zo ongeveer gaat kosten Dus het uit elkaar haeln en een prijsopgaven maken kost je bij mij 65 euro.
Hoor wel wat je wilt
P.s.het is toch de suzuki gsx?? Daar ben ik met deze prijs/tijd vanuit gegaan.
heb net een bericht gekregen dat er 1 cilinder 90% lek is
kweet nie of je daar ruimte voor hebt bij zo'n motor!? Ook afhanelijk welke klep er lek is...
(Jij bent nog duurder dan ik )
Ik ga ervanuit dat de motor compleet aangeleverd wordt er weer rijdend de deur uit moet gaan. Dus kweet niet of 65 euro dan duur is(kappen verwijderen,klepdeksel vrijmaken uitlaaten eraf,carb's eraf, kop eraf...)
Hmmmm, eigenlijk best goedkoop denk ik nu...
wat kan er nog fout gaan als het geen gescheurde of kromme klep betreft
ik wil geen klepslijppasta tussen m'n zuiger/cilinderwand.
L LWat een weergaloze onzin lees ik hier toch, werkelijk niet te geloven wat er allemaal geadviseerd wordt om een koppakking van 25 euro "uit te sparen"
Kleppen slijpen terwijl ze nog in de kop zitten, touw erin, kleppenpasta in je blok, vloeibare latex in je blok.
Ik zou je blok volgieten met beton, ben je van alle bijgeluiden af en het is niet stommer dan de adviezen die ik tot nu toe heb gelezen.
het kan ook spotgoedkoop,met de kop er nog op,kopdeksel eraf,nylontouw door bougiegat in de kamer proppen,zuiger weer omhoog,klep vrijmaken,accuboormachinekop op uiteinde klep klemmen,touwtje verwijderen,zuiger drie kwart omhoog mocht de klep vallen druk je hem weer terug!,olieplasje naar binnen gieten,klep laten zakken,hier en daar aantippen door bougiegat /uitlaatpoort/inlaatpoort met slijppasta,en draaien maar links en rechtsom met erg laag toerental anders slinger het pasta er gelijk af,en af en toe slijppasta erbij,na een kwartiertje ben je er goed mee klaar,kruipolie erin en boormachine eraf,elastiek om topje klepsteel valt ie niet naar beneden,kleppendeksel weer even erop, vervolgens 10 minuten de hoge drukspuit erop en zuiger paar keer op en neer,touwtje er weerin,zuiger omhoog,boormachine eraf,klepveren/spietjes erop en olie erbij,afmonteren,wat kan er nog fout gaan als het geen gescheurde of kromme klep betreft
ps:misschien is een dremel met flexible aandrijfslang met klemkopje handiger ipv. accuboormachien
ps:er zijn meerdere wegen die naar rome leiden blijkt maar weer
zo gaan ze in ontwikkelingslanden ook te werk bij gebrek aan onderdelen of het maanden moeten wachten op onderdelen.
Ik moet ook toegeven dat ik dit een behoorlijk boerse oplossing vind.......