wat kost een nieuw vizier?

jester

MF'er
16 mrt 2004
108
0
wolvega
Ik ben op zoek naar een donker vizier voor mijn HJC helm. Iemand een idee wat dat ongeveer kost (kan zo 1,2,3 geen prijzen vinden op internet)
 
Ik heb pas een donker vizier gekocht voor m'n HJC helm.
Daar heb ik 25euro voor betaald.
 
Ik heb laatst bij motoport een spiegelvizier gekocht voor een HJC fg14 voor ca €30,-

Gelukkig geen €60,- 8-)
 
Kheb bij motowebshop een dark smoke gekocht voor mijn shoei xr-1000. 47 euri incl verzenden. Kon ze niet zo snel ergens anders goedkoper vinden ( incl verzenden ) Er was wel een Engelse site met goedkope vizieren maar ja dan komt het verzenden nog.
 
Ik heb laatst ook gekeken voor een nieuw vizier voor mijn Caberg Justissimo...53 euro!!! Ik rij nog wel even door mét krasjes...
 
Kheb bij motowebshop een dark smoke gekocht voor mijn shoei xr-1000. 47 euri incl verzenden. Kon ze niet zo snel ergens anders goedkoper vinden ( incl verzenden ) Er was wel een Engelse site met goedkope vizieren maar ja dan komt het verzenden nog.

47 euri?? Dark Smoke CX1-V vizier van Shoei kost je bij een Shoei dealer gewoon 42,00 euro. Ken je voortaan beter even langs de dealer gaan.
 
een smoke (donker) voor mijn shoei 30 euro, elk ander 20euro
een smoke voor mijn Shark 45 euro, terwijl deze kleiner is?????
snap je het nou nog, meer materiaal voor minder geld :?
 
Sommige merken hebben "eigen" merk en imitatie .. scheelt meestal aardig pegels, weet niet hoe het zit kwalitatief
 
Terug
Bovenaan Onderaan