Wat kost een testbankrun?

Da\'s idd zo\'n beetje het gemiddelde...om nou voor 5 euro meer of minder 40km verder te rijden....
 
Idd rond de 45-50 euro, hier kon t laatst voor 25 euro maar aangezien in op een standaard rs rij had ik er toch weinig aan, toch?!
 
Die van mij is ook std, maar omdat ik gewoon verschil wil weten tussen std en als ik een beetje verander, wou ik er nu al op.
 
ik weet wel dat scootertestbanken veel goedkoper zijn :P .
maar 50 euro lijkt wel hoog, maar is vooral omdat je toch 1 werknemer erbij hebt..
 
Testbank kost bij ons € 55 per run, en das mede omdat we gewoon een monteur kwijt zijn gedurende die tijd!!!

Beetje run ben je zo 30 tot 45 minuten mee bezig. (in- uitrijden, aansluiten, knallen) Afstellen is extra.. :)
 
Ik kreeg dit mailtje van Hilltech,

Het maken van een complete testsessie kost 36,50 Euro en bestaat uit een
drietal runs met bijbehorende grafieken en een uitlaatgastest tijdens de runs.


Die prijs valt me erg mee als ik de prijzen hier eens bekijk. Dit is hun site:

http://www.hilltech.nl/index2.html
 
Ik vind 50 euro ook wel aan de prijs, doch ik kan me er wel wat bij voorstellen.(gezien de kostprijs van de bank met ombouw en toebehoren)
Volgende week is mijn testbank klaar, en ik wou 35 euro per run vragen.
 
Ik vind 50 euro ook wel aan de prijs, doch ik kan me er wel wat bij voorstellen.(gezien de kostprijs van de bank met ombouw en toebehoren)
Volgende week is mijn testbank klaar, en ik wou 35 euro per run vragen.
Count me in ;)

Kom trouwens binnenkort een keer op de koffie.
 
Ik vind 50 euro ook wel aan de prijs, doch ik kan me er wel wat bij voorstellen.(gezien de kostprijs van de bank met ombouw en toebehoren)
Volgende week is mijn testbank klaar, en ik wou 35 euro per run vragen.

Zeg Paul, ik was van plan om te komen , een ritje van 450km, leuk, even kennis maken, tot ik dit tegen kwam :(
Op donderdag 16 januari 2003 00:13 schreef P.H.C. Ritzen het volgende:Heb je die bloemen nog gekregen :? (ivm jouw souplesse van het sleutelen in de woonkamer), of moet ik \'m een schop onder z\'n k*nt komen geven? :+

Paul.



















btw werk je ook op zaterdag :9 :+
 
Op dinsdag 21 januari 2003 00:34 schreef Péétje Brik het volgende:Zeg Paul, ik was van plan om te komen , een ritje van 450km, leuk, even kennis maken, tot ik dit tegen kwam :(btw werk je ook op zaterdag :9 :+


Ja, ik werk ook op zaterdag, en die schop onder je kont kun je idd nog steeds krijgen, óf je moet natuurlijk eerst je wederhelft met het bosje bloemen verrast hebben :+

Piccie van officiële overdracht v/d bloemen hier op \'t forum is een MUST!

 
Laatst bewerkt:
Ja, ik werk ook op zaterdag, en die schop onder je kont kun je idd nog steeds krijgen, óf je moet natuurlijk eerst je wederhelft met het bosje bloemen verrast hebben :+

Piccie van officiële overdracht v/d bloemen hier op \'t forum is een MUST!

Paul, nu kan je kiezen, een piccie van een bloemenoverdracht (wat een woord) of een nieuwe klant. :9
 
Bloemen, bloemen, bloemen!!!

Thx for the help :( :+


Op dinsdag 21 januari 2003 22:30 schreef P.H.C. Ritzen het volgende:Ik heb véééééééééél liever dat jij en je vrouwtje gelukkig zijn, dan dat ik een dynorun kan maken!
Het wordt dus een piccie met bloemenoverdracht :P

Hierbij wil ik een afspraak maken om mijn schop onder mijn kont te ontvangen, en een dynorun. })
Deze zomer komen we zeker af, we zijn op vakantie 50km van je deur.
Wanneer ga jij op vakantie. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan