Wat kost een wheelie?

LocoR6

MF'er
1 mei 2003
165
0
gelderland
Vandaag is een vriend van mij van de weg afgehaald omdat hij een wheelie maakte

Weet iemand wat dit geintje gaat kosten ?????? '(
 
gemiddeld bij mij was het 200 euro in Nederland.
 
Hehe, wheelie weet ik nie, maar eh rijden over de vluchtstrook....ook zoiets....is 144 euro. Echt associale bedragen, waar zouden ze dat in godsnaam op basren??

cya
smitjr
 
Ja zoiets ,ik kreeg een waarschuwing dat het de volgende keer tussen de 250 en 300 euro zou gaan kosten :(
 
Vandaag is een vriend van mij van de weg afgehaald omdat hij een wheelie maakte
Weet iemand wat dit geintje gaat kosten ?????? '(

Zal er zeker aan liggen hoe lang en hoe hoog die wheelie was! Met een moderne supersport is het niet eens mogelijk stevig weg te rijden bij een verkeerslicht zonder een wheelie...óók als je met je kop in de tellers kruip.
 
Vroeger was dat standaard 450,-. Sinds de motoren wat krachtiger worden is het zaak aan de OvJ. Ik ben al 1x gematst 8-) Niet elke motoragent is een lijer :+
 
Hmmmm dat is wel idd een hele hap centen...nog nooit geweten...maakt mij tog wel enigzins bang een beetje (vanwege het feit dat ik dat niet kan betalen hehe)

;(
 
180 euro voor de wheely en 134 euro voor de snelheid ;(
was een wheely van ongveer 1,5 km met een stille met videoapp aan boord achter me....auto snelweg, reed 135 ofzo waar je 100 mocht...
 
een maat van mij liet ons gisteren passeren op het klaverblad apeldoorn en ging heel even iets naar rechts op de vluchtstrook zodat wij mooi in onze lijn door konden rijden ,geen auto in de buurt maar wel ff gezien door 2 tyfus lijers op 2 bmw,s kreeg gewoon 144 euro boete/
en dan nog geen 3 seconden op de vluchtstrook waar geen auto in de buurt was.

dit is wel zo kinderachtig je zou ze total los trappen. :r :r :r
 
Ik heb pas nog een agent gesproken en die zei dat een wheely niet perse een overtreding hoeft te zijn ,want die zijn niet altijd roekeloos, ze kunnen ook heel gekontroleerd zijn.

schiet mij maar lek :?
 
ben je daarvoor je RB kwijt?
Nope...wou de agent wel doen..maar kreeg het niet voor elkaar, omdat ze bij een artikel 5 overtreding MOETEN overleggen met officier van justitie als ze je rbw in willen nemen....
Op maandag 12 mei 2003 14:51 schreef WHEELY-FREAK het volgende:
Ik heb pas nog een agent gesproken en die zei dat een wheely niet perse een overtreding hoeft te zijn ,want die zijn niet altijd roekeloos, ze kunnen ook heel gekontroleerd zijn.

schiet mij maar lek :?

Wheely is opzich geen overtreding, ken ook zat agenten die daar niet voor zouden schrijven, maar het wordt gewoon artikel 5, gevaarlijk weggedrag...ben je de lul
 
ik kreeg gister (Zondag) gewoon 115 euro boete omdat ik samen met die jongen van die wheelie over een door getrokken streep reed stelletje gekken zijn het !!!!!!


De volgende keer kunnen ze fijn kijken hoe ik er vandoor ga en dan kunnen ze zien wie er de gekste is !!!! :]
 
ik kreeg gister (Zondag) gewoon 115 euro boete omdat ik samen met die jongen van die wheelie over een door getrokken streep reed stelletje gekken zijn het !!!!!!

Voor 115 euro had je fijn 200 km over de Nordschleife kunnen scheuren...zónder (doorgetrokken) lijnen en wouten die je achterna zitten... ;)
 
het zijn gewoon belachelijke bedragen die ze iedereen afhandig maken.
115 euro is wel even 350 gulden lekker spekken zo.
smerige galbakken :r :r

kijk door rood licht rijden vindt ik ok,maar even over een doorgetrokken streep ,of zoals bij ons even 3 secondes uitwijken op de vlucht strook 144 euro daar heb ik geen woorden voor,maar ja ik zeg maar niets meer want ik windt me alleen maar meer op ,ik kan ze wel............

en dan heb ik zelf nog geen eens een boete gehad :?
 
en nu wil ik weten waar het is en hoe ik er kom iedereen heeft het er over mensen leg uit !!

je kunt zo met mij meerijden als we weer gaan,we hebben elkaar gisteren nog ff gesproken weet je weer? [grijze gsxr1000]
gewoon TOPIC in de gaten houden van nordscheife,we gaan de 19e met een heel stel als het goed weer is maar ik denk dat het volop regent.
 
Ik heb pas nog een agent gesproken en die zei dat een wheely niet perse een overtreding hoeft te zijn ,want die zijn niet altijd roekeloos, ze kunnen ook heel gekontroleerd zijn.

schiet mij maar lek :?

Tsja, als je wheely's trekt van 1,5 km maak je mij niet wijs dat dat ongecontroleerd gebeurd. (alhoewel het wel roekeloos kan zijn ter plekke)
 
Tsja, als je wheely's trekt van 1,5 km maak je mij niet wijs dat dat ongecontroleerd gebeurd. (alhoewel het wel roekeloos kan zijn ter plekke)

als je wheeley,s van 1,5km kunt rijden of trekken dan kunnen diegene die dat kunnen vaak nog meer met een fiets op 1 wiel, dan de gemidelde motorrijder op 2 wielen. :} :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan