Wat kost een wheelie?

Lijkt me gezellig
Ik wil het allemaal wel eens meemaken

ik heb toen ik bij je weg reed nog even na zitten genieten van je fiets !
 
Hè Jan, waarom hebbie dat dan niet gedaan joh :+
ik was er niet bij gerco toen wij op onze lijn doorreden is mijn andere maat uit amersfoort eraf gehaald door die 2 motorjutten en wij knalden gewoon door nog een paar rondjes en dachten dat hij ervan door geggaan was naar huis.
hebben niks gezien ,savonds belde hij ons op :?

vraag maar eens aan mijn maten als ik onterecht een bekeuring krijg op het klaverblad wat er dan gebeurt.
dit is namelijk al een keer gebeurd,dan heb ik niet alleen een grote bek.
ik blijf altijd beleeft maar als het onterecht is,dan mag het van mij ook nog wel iets meer kosten als je snapt wat ik bedoel. :?
 
en nu wil ik weten waar het is en hoe ik er kom iedereen heeft het er over mensen leg uit !!

LocoR6, kijk even op deze site http://www.nurburgring.de/. Dit is de fanclub site van de Nürburgring, hier vind je ook interessante foto's van de bouw van het circuit uit 1927!
Dit is de officiële site http://www.nuerburgring.de/index.html (kies het voor jou juiste vlaggetje).
Deze site is de homepage van PaulR1 met eveneens veel foto's en info http://www.motorcycle-nl.net/

Uiteraard hebben de 'Ring experts' die je op het M-F vindt nog véél meer links en info maar op deze sites kun je al erg veel vinden... Je kunt ook even bij de zoekfunctie bovenaan de pagina "Nordschleife" intypen, heb je weer uren lees- en kijkplezier :9~ .

Als je op het MF de hoofdgroep "Waar is wat te doen" blijft volgen zie je vaak een uitnodiging voor mede forummers om naar de Ring te rijden, meestal is het vertrek om 09.00u bij de McDonalds in Weert aan de A2. Soms is het een dagtocht maar het kan ook een weekend zijn (vaak tijdens feestdagen).

Er zijn minstens vier personen met een jaarkaart die - op een rustig moment, meestal als Schumacher zijn F1 rondjes rijdt - wel wat rijders op 'sleeptouw' willen nemen en je de adembenemende baan op een veilige manier willen tonen.

Voor een cappuccino of cola hangen we wel een rondje of wat de instructeur uit...
 
Jongens wat mooi er gaat een wereld voor me open
Echt helemaal top

Woensdag nieuwe bandjes erop
Pirelli super corsa kan niet beter
zal trouwens wel even wennen zijn op z'n baan
 
Jongens wat mooi er gaat een wereld voor me open
Echt helemaal top

Woensdag nieuwe bandjes erop
Pirelli super corsa kan niet beter
zal trouwens wel even wennen zijn op z'n baan
dat is niet ff wennen loco dat is een heel moeilijk en onoverzichtelijk circuit ,maar wel mooi maar als je je daar gelijk zo uitleeft als op het klaverblad dan haal je de thuisreis niet,geloof me maar je moet eerst goed wennen en achter de ervaren jongens aanrijden.
ik denk dat je wel 40 rondjes gereden moet hebben voor je een beetje in gaten hebt wat voor een bocht er komt.
 
ik ben er gisteren geweest, heb ongeveer 20 rondjes meegereden in een snel koekblik, en ik kan je vertellen dat als je die baan overschat, je idd niet meer naar huis rijd!!

k heb zoveel motorrijders gezien die op hun bek zijn gegaan |( :(
voorbeeld:
zaterdag zag ik een nieuwe ducati 999 rijden, volgende dag zat de kuip er alleen nog aan vast vanwege het gebruikte DUCKTAPE...

nee, je moet echt met iemand mee gaan die je de gevaren kan tonen...
maar voor de rest een UNIEKE ervaring, en ckers op de moto lijkt me.
 
ik heb net ook mooi 115 euro mogen betalen omdat ik een enorm stoffende vrachtwagen even voorbij schoot om te voorkomen dat ik stof longen kreeg.
'had je maar meer afstand moeten houden' was het enige wat ze wisten te zeggen.... :r


!#Q@%&^$%&*&)(%^&#$%&$%&^@$#$%#!@$!@!$%!!!

dus
 
Op maandag 12 mei 2003 14:59 schreef Maximum het volgende:Nope...wou de agent wel doen..maar kreeg het niet voor elkaar, omdat ze bij een artikel 5 overtreding MOETEN overleggen met officier van justitie als ze je rbw in willen nemen....Wheely is opzich geen overtreding, ken ook zat agenten die daar niet voor zouden schrijven, maar het wordt gewoon artikel 5, gevaarlijk weggedrag...ben je de lul

Ow kut! dan ben ik dus 12 keer de lul. Procureur is zich nog aan het buigen over mijn 16 overtredingen op 20 minuten op de avond van 7 mei... Een stuk of 6 verkeerslichten (natuurlijk allemaal op rood :( ) vlak na mekaar en dus bij elk exemplaar een stoppie en een wheelie tentoon gesteld. Daar nog een paar keer witte lijn gekruist en de wouten in anonieme koekblik hadden hun kleurboekje weer vol... dat kwamen ze me even melden. En dat ik dus nog hiervan zou horen.

Oh ja.. en ik stond nu ook in hun database geregistreerd dus alle volgende overtrekdingen zijn dubbel |(

Ik ga een scooter kopen.
 
Ow kut! dan ben ik dus 12 keer de lul. Procureur is zich nog aan het buigen over mijn 16 overtredingen op 20 minuten op de avond van 7 mei... Een stuk of 6 verkeerslichten (natuurlijk allemaal op rood :( ) vlak na mekaar en dus bij elk exemplaar een stoppie en een wheelie tentoon gesteld. Daar nog een paar keer witte lijn gekruist en de wouten in anonieme koekblik hadden hun kleurboekje weer vol... dat kwamen ze me even melden. En dat ik dus nog hiervan zou horen.

Oh ja.. en ik stond nu ook in hun database geregistreerd dus alle volgende overtrekdingen zijn dubbel |(

Ik ga een scooter kopen.

Daarstraks op de Antwerpesestraat, lekkere wheelie (30 a 40 meter is bij mij al lekker :X ) draait er net van de andere kant een politiecombi de baan op. Volgend verkeerlicht stoppen ze naast mij "isda nodig?" "Nee, maar wel grappig :P " "we hebben Uw plaat en de volgende keer schrijven we" "zal het nooit meer doen hoor O-) "

Wordt het groen, wou het }) in mij ff een streepje trekken (daar hadden ze niks van gezegd :P ) Maar het gezonde verstand heeft gewonnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan