Wat kost het keuren van 25 kw?

B@rt#89!

Die hard MF'er
14 feb 2008
577
0
Groningen
Hallo,
Mijn motor (suzuki gsx600f 1998) wordt deze week teruggebracht naar 25 kw. Dit gebeurd niet op de officiele manier maar hij wordt wel 25 kw. Is het mogelijk om deze motor 25 kw op kenteken te krijgen en wat kost het keuren dan bij het RDW. Maakt me opzich niet zoveel uit of het op kenteken staat maar als het niet al te duur is lijkt het me wel de moeite waard.
Alvast bedankt!!!!! :}
 
Traaaaalalalalalalala en we hebben een Z tralalalala een O tralalalala een E tralalalala een K tralalalala een E tralalala een N tralalala we gaan Z-O-E-K-E-N tralalalala *O* :W
 
Ach laat die arme jongen.

Maar inderdaad zoek en gij zult vinden. Er staat een database met welke motoren officieel op 25 kw kunnen en de prijs zal je ook kunnen vinden.
 
Dat model kan tot en met bouwjaar 2003 (ofzo, kan er een paar jaar naast zitten) op 25kw gezet worden. Het moet wel een nederlandse motorfiets zijn, dus geen import.

Ik zou maar even heel snel gaan bellen als ik jou was..
 
Hallo,
Mijn motor (suzuki gsx600f 1998) wordt deze week teruggebracht naar 25 kw. Dit gebeurd niet op de officiele manier maar hij wordt wel 25 kw. Is het mogelijk om deze motor 25 kw op kenteken te krijgen en wat kost het keuren dan bij het RDW. Maakt me opzich niet zoveel uit of het op kenteken staat maar als het niet al te duur is lijkt het me wel de moeite waard.
Alvast bedankt!!!!! :}

hoeft niet zo duur te zijn als je het niet op kenteken wilt. Ga opzoek naar een 25kw setje op internet desnoods 2e hands.. en laat het inbouwen.

ben je misschien 150 euro kwijt ofzo... je kan er ook aan denken om de gashendel te laten begrenzen, rijdt gewoon goed alleen je kan de gashendel niet ver opentrekken. In toeren stijgen doet hij wel gewoon, alleen langzamer als vol vermogen. Maar dat is precies hetzelfde als met een setje in de carburateurs of een 25kw CDI.
 
Ik heb ook al wel gezocht maar kon niks over de prijs van het RDW vinden..... Mijn motor is al 25 kw maar nog niet op kenteken. Motor is misschien wel import want de eerst toelating is volgens de papieren 1998 en de eerst tenaamstelling was in 2001.
 
Ik heb ook al wel gezocht maar kon niks over de prijs van het RDW vinden..... Mijn motor is al 25 kw maar nog niet op kenteken. Motor is misschien wel import want de eerst toelating is volgens de papieren 1998 en de eerst tenaamstelling was in 2001.

Dan word het wss geen 25 kw op kenteken voor je, of je moet de import export truuk doen, maar dan ben je dacht ik 500/600 euro kwijt. Correct me if i'm wrong.
 
Kan gewoon zijn dat die pas verkocht is na een tijdje in een showroom bivakeren :) Hoeft opzich geen import te zijn.

Maar je moet dus naar een dealer gaan als je hem op kenteken wil hebben. En dan moet je daar het begrensingssetje erin laten bouwen.
 
Ik heb ook al wel gezocht maar kon niks over de prijs van het RDW vinden..... Mijn motor is al 25 kw maar nog niet op kenteken. Motor is misschien wel import want de eerst toelating is volgens de papieren 1998 en de eerst tenaamstelling was in 2001.

als die data niet hetzelfde zijn kan hij niet officieel op 25kw....
 
Terug
Bovenaan Onderaan