wat kost het..

thanks sjoske.., ik heb reeds een plaat besteld maar tis nu zoooo mooi weer dus toch gewoon ff gereden..
 
mmm ik vat hem niet helemaal.., ik rijd idd pas een paar dagen op die KR1S, vandaar dat ik nog geen nieuwe plaat hebt KoffieJunk..


die platen zijn al zeker een jaar of 5 a 6 te verkrijgen. ook al een tijdje verplicht (ik weet niet precies hoe lang al) en het is al zeker een tijdje bekend dat die platen verplicht zouden gaan worden.

daarom vind ik het vreemd dat er nog altijd mensen zijn (vooral motorrijders) die nog met de oude platen rondrijden.
 
ooh zo idd is het al een poosje verplicht.., de vorige eigenaar heeft het nooit gedaan... :?

Dan heeft de machine vast vooral stil gestaan in een schuur ofzo, aangezien je er donder op kan zeggen dat een alerte agent je er staande voor houdt...
 
Zie ze nu nog wel rijden met die oude platen. Denken waarschijnlijk dat ze goedkoper uit zijn of zo :? |(

Maar is idd al vanaf 1-1-2003 verplicht
 
Zie ze nu nog wel rijden met die oude platen. Denken waarschijnlijk dat ze goedkoper uit zijn of zo :? |(

Maar is idd al vanaf 1-1-2003 verplicht

Of mensen die gewoon dom zijn en het nog niet weten dat het al ruim 2 jaar verplicht is. Zag er van de maand ook nog eentje rijden. Het valt nu echt wel op. Maar het is wel in prijs omhoog gegaan, voorheen was het nog 57 euro.
 
[me]Mopper zag vorige week ook nog een motor voorbij komen met een oude plaat. Valt erg op, die grote letters...[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan