Wat kost nieuwe voorband inclusief montage?

Gorefest

MF'er
11 jan 2004
47
0
Hengelo
Wat betalen jullie normaal gesproken voor een nieuwe voorband inclusief montage?
Ik had dus de dealer een e-mailtje gestuurd voor een nieuwe voorband voor mijn Suzuki Bandit 600. En ik wou graag een Brigdetone BT-020. Dit moest inclusief montage 170 Euro kosten. Ik schrok hier toch een beetje van want ik dacht dat in Duitsland veel goedkoper was.
 
betaalde voor mijn laatste voorband 100 euri maar dat was inkoop zit te denken om zelf maar een banden station te beginnen hoor de meest belachelijke prijzen gezien ik 2 setjes in een jaar oprij misschien tot volgend jaar :]
 
120 euro voor een BT ?? (dan mot ik ff kijken) nieuwe achterband voor mijn GSX 1100 uit 98 zelf eruit gehaald, wiel in de auto en klaar terwijl u wacht bij motorsloperij De Meele in Nieuwleusen
 
Een andere tip.
Kijk hier op MF is rond voor een mooi ex-circuit voorbandje. Is meestal alleen aan de zijkantjes een beetje geruld en hiermee kan je nog makkelijk 4 a 5 duizend km mee rijden.
De prijzen zijn meestal echt ongelovelijk laag, iets van 25 a 35 euri en dan bij een dealer of bandenboer erop laten leggen voor een tientje ofzo.
 
Ik heb vorige week, een BT020 laten leggen achteraan op m'n R6 met montage en al, dus gewoon naar daar rijden en zij deden de rest voor 165 euro...

Dit is wel de prijs in Belgie...

Dus 170 euro voor een voorband vind ik wel veel, scheelt dat dan zoveel met nederland...
 
Ik was vorrige week in belgie. Was toen bij ee ndealer in de buurt van Peer geweest.
Ik wilde ff weten wat een 014 incl. montage zou gaan kosten.
Zou mij rond de 200 pleuro gaan kosten.
Ik heb hem een hele fijne dag gewenst. Bij een dealer 9niet mijn 'huisdealer' betaal ik al +- 150 euro
 
heb zelf ook een bandit en nieuwe banden er onder gezet (michelin pilot power :} , was ook zo duur. voor was ietsje goedkoper maar achter duurder en als bridstone er onderzete was voor duurder en achter wat goedkoper maar bij een voor en achter band ontliepen de prijzen elkaar amper.
 
De prijs hangt af van de garage - het model- dimensie band.
Ik heb voor mn Michelin Pilot Power 120/70/17 153€ betaald inclusief plaatsing.
Ben met moto afgekomen, en een uurke later stond er nieuwe band op.

greets
 
Terug
Bovenaan Onderaan